آیت الله اعرافی: بابارجب از ذخایر دفاع مقدس بود

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور عصر امروز با حضور در منزل شهید حاج رجب محمد زاده با خانواده این شهید انقلابی دیدار و گفت و گو کرد. به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور عصر امروز با حضور در منزل شهید حاج رجب محمد زاده، […]

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور عصر امروز با حضور در منزل شهید حاج رجب محمد زاده با خانواده این شهید انقلابی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور عصر امروز با حضور در منزل شهید حاج رجب محمد زاده، با خانواده این شهید انقلابی دیدار کردند.

وی با بیان این که امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مدیون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس است، بیان کرد: رسالت ما در ادامه راه شهدای انقلاب خطیر و حساس است.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با بیان این که تشیع پیش از انقلاب در دنیا جایگاه و منزلتی نداشت و جایگاه امروز حاصل از خون شهدای انقلاب اسلامی می باشد، افزود: امروزه بیش از ۵۰ هزار دانش آموخته جامعه المصطفی در حال ترویج معارف اهل بیت(ع) هستند.

آیت الله اعرافی با اشاره به بسط و توسعه انقلاب در دنیای اسلام، ابراز کرد:  باید شهدا را به جامعه و نسل جوان معرفی کرده و لازم است تا میراث دار شایسته آنان در جهان اسلام باشیم.

وی با بیان این که ایشان از ذخائر دفاع مقدس بودند، گفت: صبوری، ایستادگی، استقامت و مجاهدت شهید رجب محمد زاده از جمله صفات بارز و شاخص این شهید بزرگوار به حساب می آمد.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در پایان به همسر شهید حاج رجب محمد زاده لوح تقدیر و یک جلد کلام الله مجید را اهدا کردند