تقدیر خبرنگاران میبد از مسئولین بیمارستان و شبکه بهداشت میبد به دلیل پاسخگویی مناسب به رسانه ها

در این مراسم اصحاب رسانه شهرستان میبد به دلیل پاسخگویی مناسب این مسئولان به رسانه ها به عنوان نمایندگان افکارعمومی، از آنان با اهداء لوح تقدیر، تجلیل نمودند.

شب گذشته و در جریان برگزاری نشست خبری مسئولان بیمارستان امام صادق(ع) میبد و رییس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، از آقایان دکتر جواد سهیلی(رییس شبکه) و دکتر ناصر آقایی(رییس بیمارستان) از سوی خبرنگاران تقدیر و تشکر به عمل آمد.

به گزارش “میبدما”، در این مراسم اصحاب رسانه شهرستان میبد به دلیل پاسخگویی مناسب این مسئولان به رسانه ها به عنوان نمایندگان افکارعمومی، از آنان با اهداء لوح تقدیر، تجلیل نمودند.

متن این لوح تقدیر به شرح ذیل می باشد:

“بسمه تعالی

حق مردم است که از مسؤولانشان کار و تلاش و ابتکار و اقدام به موقع و رفتار مسؤولانه بخواهند؛ و وظیفه مسؤولان است که پاسخگو باشند. (رهبر معظم انقلاب، امام خامنه ای)

ریاست محترم بیمارستان میبد

جناب آقای دکتر ناصر آقایی

ریاست محترم شبکه بهداشت و درمان میبد

جناب آقای دکتر جواد سهیلی

پاسخگویی مسئولین به مردم نسبت به عملکرد خود، یکی از دستورات روشن دین مبین اسلام به مدیران و مسئولین حکومت دینی محسوب می شود.

به پاس تلاشهای ارزشمند شما در جهت پاسخگونمودن دستگاههای زیرمجموعه خود و نیز ارتباط مستمر با اصحاب رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی شهرستان میبد، بدینوسیله مراتب امتنان و سپاسگذاری خود را از جنابعالی اعلام می داریم.

امیدواریم در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (ع) توفیق خدمتگذاری هرچه بیشتر و بهتر به خلق الله و رضایت خدای متعال و بندگانش را حاصل نمایید.

ایام عزت مستدام

جمعی از اصحاب رسانه شهرستان میبد”

IMG_20160812_154735

IMG_0581-copy-1 IMG_0583-copy