سومین سفر شخصی خارج از کشور شهردار میبد هم به پایان رسید!

سوال مهمتر این جاست که آیا آقای نقیبی‌زاده در کسوت شهردار میبد اینقدر فراغت و وقت خالی دارد که فقط سه بار سفر شخصی خارج از کشور رفته‌ است و مثلا در همین سفر اخیر وی به روسیه حدود ۱۰ روز در این کشور اقامت داشته

یکسال قبل، اکثریت اعضای شورای شهر میبد در اقدامی غیرمنتظره که بعدها مشخص شد چه کسانی پشت صحنه آن تصمیم قرار داشتند، رای به استیضاح شهردار وقت میبد داد و در ادامه سید علی نقیبی زاده را به عنوان شهردار میبد معرفی کرد.

به گزارش “میبدما”، نقیبی‌زاده در حالی سالگرد یکسالگی شهردار شدن خود را سپری می‌کند که چند ساعت قبل، سومین سفر خارج از کشور شخصی خود را در طی این مدت تجربه کرده است!

او در این یکسال با تورهای یک نهاد صنفی، به کشورهایی نظیر امارات متحده عربی، آلمان و اخیرا روسیه سفر کرده است و آنچه اعلام شده این است که این سفرها با هزینه شخصی شهردار میبد انجام گرفته است.

صرفنظر از اینکه این سفرها با چه هزینه ای انجام شده و تناسب آن با سیاست اقتصاد مقاومتی چیست، سوال مهمتر این جاست که آیا آقای نقیبی‌زاده در کسوت شهردار میبد اینقدر فراغت و وقت خالی دارد که فقط سه بار سفر شخصی خارج از کشور رفته‌ است و مثلا در همین سفر اخیر وی به روسیه حدود ۱۰ روز در این کشور اقامت داشته است؟! و البته صحبت درباره سفرهای داخلی وی، مجالی جداگانه می‌طلبد.

ممکن است شهردار محترم میبد از باب توجیه بفرمایند که برای کسب تجارب سایر کشورها، رنج این سفرها را به جان خریده‌اند اما پاسخ این جاست که چرا مردم میبد مطلقا هیچ نشانه‌ای از اثرگذاری این تجارب را نمی‌بینند و گذشته از مشکلات کلان شهری میبد که تحرک خاصی در جهت رفع آنها مشاهده نمیشود، هنوز حتی کوچه‌ها و معابر اطراف خود شهرداری پر از خار و خاشاک، سگهای ولگرد و زباله‌های رهاشده است!