آیا به بی بند و باریهای حاشیه کنسرتها هم مجوز داده میشود؟!/ “دادستان‌های جوانمرد” ما در تمام نقاط کشور اجازه نمی‌دهند ایران کانون توسعه فساد و فحشا شود

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند نیروی انتظامی محور اقتدار نظام است. مگر می‌شود این محور اقتدار برابر فساد و فسق و فجور بی‌تفاوت باشد و دخالت نکند؟ این مجوزی که دولت به کنسرت می‌دهد، این مجوز را به چه می‌دهند؟ 

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی با تاکید براینکه “دولت‌ستیز” نیستم، گفت: مجوزی که دولت به کنسرت می‌دهد، این مجوز را به چه می‌دهند؟ فرض کنیم قرار است مجوزی داده شود، اما آیا به همه بی‌بند و باری‌های حاشیه کنسرت هم مجوز داده شده است؟

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد مقدس در جوار بارگاه  رضوی با تاکید براینکه “دولت‌ستیز” نیستم، افزود: دولت ما وزرایی دارد که ولایتمدار هستند و حتی اکثر این‌ها مقلد مقام معظم رهبری هستند و در راس دولت نیز یک روحانی فقیه و عضو خبرگان رهبری قرار دارد. جای این سئوال باقی است که چه مصوبه‌ای است که دولت گذاشته مبنی براینکه نیروی انتظامی در مسئله کنسرت‌های مجوزدار دخالت نکند؟

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند نیروی انتظامی محور اقتدار نظام است. مگر می‌شود این محور اقتدار برابر فساد و فسق و فجور بی‌تفاوت باشد و دخالت نکند؟ این مجوزی که دولت به کنسرت می‌دهد، این مجوز را به چه می‌دهند؟ فرض کنیم قرار است مجوزی داده شده اما آیا به همه بی‌بند و باری‌های حاشیه کنسرت هم مجوز داده شده است؟

امام‌جمعه مشهد گفت: می‌گویند نیروی انتظامی دخالت نکند، نیروی انتظامی معاونت امنیت اخلاقی دارد که قرار است امنیت اخلاق و عفت را در حاشیه یک برنامه تأمین کند و از آن برنامه جلوگیری کند. بحث مقابله با مجوز وزارت ارشاد نیست، نیروی انتظامی وقتی می‌بیند، برنامه‌ای قرار است اجرا شود و در حاشیه آن فحشا ایجاد می‌شود، چطور مداخله نکند؟

آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کرد: آقای وزیر شما با یک خودکار ۱۰ تومانی وزیر نشدید، بلکه با هزاران خون شهید، وزیر شده‌اید. آیا وزیر شده‌ای تا این را تصویب کنی؟ خوشبختانه قوه قضائیه قاطعی داریم و دادستان‌های جوانمرد ما در تمام نقاط کشور اجازه نمی‌دهند جمهوری اسلامی ایران کانون توسعه فساد و فحشا شود.

وی بیان کرد: شما فکر می‌کنید دل یک جریان اقلیت لائیک را خوشحال می‌کنید؟ در مقام راضی‌کردن دشمنان خدا یک “برجام” بس بود، دیروز سالگرد برجام بود و رئیس‌جمهور آمریکا نتیجه را این معرفی کرد که ایران را در انرژی هسته‌ای محدود کردیم و دو ساعت بعد کنگره آمریکا ایران را در معاملات دلار تحریم کرد. دنبال دشمنان خدا رفتن نتیجه کردنش این بود و شما می‌خواهید یک اقلیت لائیک را راضی کنید و قاطبه مردم را ناراضی کنید؟