ایران با غلبه بر آمریکا فینالیست شد

در روز دوم و پایانی جام جهانی کشتی آزاد که از بامداد دیروز (یکشنبه)‌ با حضور ۸ تیم برتر جهان در شهر لُس‌آنجلس آمریکا آغاز شده است تیم ملی کشورمان بعد از ۲ پیروزی مقابل تیم‌های آذربایجان (۵ بر ۳) و هند (۸ بر صفر) در سومین و آخرین دیدارش در مرحله گروهی به مصاف […]

در روز دوم و پایانی جام جهانی کشتی آزاد که از بامداد دیروز (یکشنبه)‌ با حضور ۸ تیم برتر جهان در شهر لُس‌آنجلس آمریکا آغاز شده است تیم ملی کشورمان بعد از ۲ پیروزی مقابل تیم‌های آذربایجان (۵ بر ۳) و هند (۸ بر صفر) در سومین و آخرین دیدارش در مرحله گروهی به مصاف آمریکا رفت و به پیروزی دست یافت.
در این دیدار که از ساعت ۲۳:۲۵ یکشنبه در سالن فوروم آغاز شد تیم کشورمان با نتیجه نزدیک ۴ بر ۴ (با امتیاز فنی مثبت ۱۷ بر ۱۵) از سد آمریکا گذشت و جواز حضور در دیدار پایانی این رقابت‌ها را کسب کرد تا برای پنجمین بار متوالی برای رسیدن به عنوان قهرمانی تلاش کند.
از گروه اول نیز تیم روسیه با ۳ پیروزی متوالی فینالیست شد تا تیم‌های ایران و روسیه از ساعت ۵:۳۰ بامداد در دیدار نهایی برای تعیین قهرمان به مصاف یکدیگر بروند. ایران سال گذشته با غلبه بر آمریکا در فینال قهرمان شده بود و تا ساعاتی دیگر برای هفتمین قهرمانی در این مسابقات به مصاف روسیه برود.

* نتایج انفرادی این مسابقات به شرح زیر است: (اسامی کشتی‌گیران ایران در ابتدا آمده است)

۵۷ کیلوگرم: حسن رحیمی، برنده – دانیل دنیس (۷ بر ۲)

۶۱ کیلوگرم:مسعود اسماعیل‌پور، برنده – تونی راموس (۸ بر ۲)

۶۵ کیلوگرم: سید احمد محمدی – فرانک مولینارو، برنده (۳ بر ۴)

۷۰ کیلوگرم: مصطفی حسین‌خانی – جیمز گرین، برنده (۵ بر ۲)

۷۴ کیلوگرم: حسن یزدانی، برنده – الکس درینگر (۱۰ بر صفر)

۸۶ کیلوگرم: علیرضا کریمی – جی دن کاکس، برنده (۲ بر ۶)

۹۷ کیلوگرم: عباس طحان – کایل اسنایدر، برنده (یک بر ۸)

۱۲۵ کیلو: پرویز هادی، برنده – جک وارنر (۳ بر یک)

تیمهای آمریکا و گرجستان هم در دیدار رده بندی برای کسب عنوان سوم به میدان خواهند رفت.

منبع: فارس