بفروئیه و ندوشن در اولویت دستگاهها باشد

امام جمعه میبد در نشست بررسی مسائل و مشکلات بخش بفروئیه که در سالن اجتماعات دانشکده علوم قرآنی این بخش برگزار شد گفت : ارتقاء این منطقه با پی گیری های مستمر مرحوم یحیی زاده و مسئولین ، یک تحول بزرگی بود که مردم باید قدر این تحول را بدانند. به گزارش میبد آدینه ، […]

امام جمعه میبد در نشست بررسی مسائل و مشکلات بخش بفروئیه که در سالن اجتماعات دانشکده علوم قرآنی این بخش برگزار شد گفت : ارتقاء این منطقه با پی گیری های مستمر مرحوم یحیی زاده و مسئولین ، یک تحول بزرگی بود که مردم باید قدر این تحول را بدانند.

به گزارش میبد آدینه ، آیت الله اعرافی در ادامه از دستگاههای اداری شهرستان میبد خواست دو بخش بفرئیه و ندوشن را در اولویت برنامه های توسعه و آبادانی خود قرار دهند.

وی همچنین بر همبستگی درونی دستگاهای داخل این دو بخش تاکید کرد و افزود: باید نگاه فرهنگی را در همه امور خود اصل قرار دهند و با تعامل با مردم و مسئولین ، آسیب های فرهنگی را شناسایی و رفع نمایند.

امام جمعه میبد ، دانشکده علوم قرآنی و فنی را از محورهای آموزش عالی در بخش بفروئیه خواند و افزود: خیرین منطقه استعداد خوبی دارند و باید با نگاه بلند معطوف به آینده و ارتباط با خیرین این مراکز مورد حمایت قرار بگیرند.

عضو شورای انقلاب فرهنگی با اشاره به مسائل ورزش و جوانان و پایگاه های بسیج هم گفت : بخش بفروئیه در مسائل معنوی و مساجد و آموزش و پرورش از مناطق پیشتاز است و باید مسائل ورزش و جوانان و پایگاه های بسیج را هم در این منطقه مورد توجه قرار داد .

در ابتدای این نشسست ، هدایی بخشدار و غفوری شهردار بفروئیه هم با ارائه گزارشی ، ‌مسائل و مشکلات این منطقه را تشریح و خواستار رفع این مشکلات شدند.

آسفالت کمربند شرقی بفروئیه ، احداث آتش نشانی ، تامین نیروی شهرداری ، ساماندهی بلوار رسالت ،‌تخصیص اعتبار به شهرداری ، تامین وسیله نقلیه شهرداری ،‌ساماندهی گلزار شهدا ، بررسی آلاینده ها در این منطقه ، تکمیل زورخانه ، آزادسازی و احداث خیابان جنوب دانشکده علوم قرآنی ،‌احداث مسکن ، بهره گیری از دانش آموختگان فنی دانشکده فنی در مباحث عمرانی شهرداری و تامین برق ورزشگاه پیر بفروئیه از مصوبات این جلسه بود.