جامعه ی بدون رسانه، خالی از تمدن است!

محسن صادقی/ یخدان نیوز امروزه افزایش رسانه های الکترونیکی و گرایش مردم به فضاهای مجازی موجب شده که به مشکلات رسانه ها و سایت های خبری  افزوده شود. نبود منابع مالی و امکانات مناسب و عدم حمایت مسئولین موجب شده که سایت های خبری با مشکلات مختلفی از جمله در زمینه محتوا، نیروی انسانی ، […]

  • محسن صادقی/ یخدان نیوز

امروزه افزایش رسانه های الکترونیکی و گرایش مردم به فضاهای مجازی موجب شده که به مشکلات رسانه ها و سایت های خبری  افزوده شود.

نبود منابع مالی و امکانات مناسب و عدم حمایت مسئولین موجب شده که سایت های خبری با مشکلات مختلفی از جمله در زمینه محتوا، نیروی انسانی ، خبرنگاری و … مواجه شوند و نتیجه این مشکلات آنها را به سمت بیماری “کپی پیست” که امروزه مسری هم شده، سوق داده است.

از سوی دیگر عدم آشنایی مسئولان از جایگاه رسانه و اطلاع رسانی در حوزه های مختلف و نیز نبود امکانات در اختیار رسانه ها ، رسانه ها را از فعالیت بیشتر تضعیف می کند و روز به روز به بیماری “کپی پیست” نزدیک می کند

رسانه در فرهنگ تاثیر بسیاری دارد و همان طور که به فعالیت فرهنگی اهمیت می دهند ، به رسانه هم اهمیت می دادند الان از پیشرفت بسیاری در عرصه رسانه و خبرگزاری در شهرستان میبد برخوردار بودیم.

مسئولین توجه داشته باشند جامعه ی بدون رسانه ، خالی از تمدن است و اداره جامعه بدون رسانه ممکن نیست!!!

در سال های قبل در شهرستان میبد  تعدادی از رسانه ها حضور داشتند که فعالیت می کردند ولی الان؟؟!!!!

به دلایلی از جمله حمایت نشدن ، از کار خبرگزاری و رسانه خداحافظی کردند و ای کاش این خداحافظی ها ادامه نداشته باشد!!

امیدواریم با همدلی ، تلاش و کوشش بتوانیم شهرستان میبد را به اوج عرصه خبری و خبرگزاری برسانیم.