برخی از مسئولین به دنبال ترویج منکر در جامعه هستند

وی در بخش دیگر از سخنان خود با اظهار تاسف از ناآگاهی بعضی از مسئولین در ترویج منکر در جامعه گفت : متاسفانه بعضی از مسئولین دنبال این هستند که جامعه را تبدیل به منکر کنند

امام جمعه موقت میبد در خطبه های نماز جمعه این هفته که در حسینیه اعظم خانقاه برگزار شد ، فرارسیدن نیمه شعبان سالروز میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب ، مراجع عظام ، سادات و مردم متدین و شریف میبد تبریک گفت .

 

یکی از محورهای اقتدار ما در امنیت کشور سربازان گمنام امام زمان هستند

 

حجت الاسلام حبیب الله غفوری با بیان اینکه سالروز میلاد حضرت ولیعصر (عج) روز سربازان گمنام امام زمان هم نامگذاری شده است به نقش آنها در برقراری امنیت جامعه اشاره کرد و افزود : سربازان گمنام امام زمان (عج) مرزداران امنیت جامعه هستند و در سالهای اخیر که استکبار می خواست به دست داعش و گروه های تروریستی امنیت کشور را برهم بزند؛ یکی از محورهای اقتدار ما که در کنار سایر نیروها جلوی این توطئه ها و ورود گسترده تروریست ها به کشور انجام گرفت و دشمن را ناکام گذاشت همین سربازان گمنام امام زمان( عج ) بودند.

 

خطیب جمعه موقت میبد با تاکید بر اینکه اگر در جامعه امنیت نباشد ؛ سایر مقوله های اقتصاد ، بهداشت ، علم و آموزش هم معنایی ندارند افزود : به فضل خدا کشور ما در میان منطقه ای که همه جا آتش افروزی است از امنیتی بالا و بی نظیر برخوردار است .

 

بعضی از مسئولین به دنبال تبدیل جامعه به منکر هستند

 

وی در بخش دیگر از سخنان خود با اظهار تاسف از ناآگاهی بعضی از مسئولین در ترویج منکر در جامعه گفت : متاسفانه بعضی از مسئولین دنبال این هستند که جامعه را تبدیل به منکر کنند .

 

امام جمعه موقت میبد با بیان اینکه خداوند می فرماید آنهایی که برروی زمین به آنها قدرت ، مکنت و موقعیت دادیم باید نماز برپا دارند و زکات بدهند و امر به معروف و نهی از منکر کنند تصریح کرد : چرا مسئولینی که با پول این نظام اداره می شوند؛ این همه اصرار در برپایی کنسرت موسیقی در شهرهای کشور و ایجاد اختلاط زن و مرد و راه انداختن جلسات عیاشی و رقاصی هستند؟

 

حجت الاسلام غفوری با اشاره به اینکه دست های خبیث پشت پرده بیخ گوش مسئولین زمزمه می کنند تصریح کرد : جای تامل دارد و آیا این اقامه نماز ، زکات و امر به معروف و نهی از منکر است.

 

چیزی که ما را در مقابل استکبارسربلند نگه داشته استقامت است

 

وی در ادامه با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای فتخ خرمشهر و تبریک سوم خرداد روز مقاومت و ایثار و پیروزی گفت : بعضی گویا فراموش کرده اند که روی خون شهدا صندلی مسئولیتشان قرار گرفته است .

 

امام جمعه موقت میبد با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این باره گفت : چیزی که ما را در مقابل استکبار سربلند نگه داشته است استقامت است .

 

همه عزت این ملت ایستادگی در مقابل باطل است

 

حجت الاسلام غفوری با بیان اینکه همه عزت این ملت ایستادگی در مقابل باطل است به کوتاه نیامدن اولیا و انبیا در طول انقلاب از این مسیر نورانی گفت : امروز روز استقامت و ایستادگی در عرصه فرهنگی و تبین و تبلیغ است و  دشمن به دنبال این است که با گل آلود کردن و استفاده از ناآگاهی عده ای آن را از ما بگیرد .

 

وی تصریح کرد : اگر کسی در مسیر اداره این کشور سرسوزنی مسیرش را از مسیر شهدا ، دین و شریعت جدا کند و به دنبال ترویج منکر در جامعه باشد ملت بزرگ ایران به طور کامل از او اظهار برائت می کنند.

 

وی در بخش اول خطبه دوم هم نمیه شعبان را الگویی سازنده و ارزشمند برای جامعه خواند و افزود : آذین بندی و شرکت در میلاد با سعادت منجی عالم بشریت در واقع نوعی پاسخ دادن به دعوت خدا و رسول و امام معصوم برای احیاست.

 

نیمه شعبان الگوی سازنده و ارزشمند در جامعه است

 

وی با بیان اینکه وقتی که خدا و پیامبر دعوت می کنند که شما را حیات ببخشند پاسخ مثبت بدهید افزود : بدانید که خدا بین انسان و قلبش حائل است و همه چیز با محوریت حضور خدای متعال اداره می شود و این فضای معنوی و ملکوتی که در نیمه شعبان پیش می آید جامعه و انسان و دلها را احیا می کند و می توانیم این الگو را در طول سال در مناسبت های مختلف در سطح جامعه و فضای معروف را حاکم کنیم .

 

کنگره شعر توحیدی افتخاری برای میبد است

خطیب جمعه موقت میبد با اشاره به درپیش بودن برگزاری کنگره ملی شعر توحیدی بر حضور و حمایت از این کنگره در شهرستان میبد تاکید کرد و افزود : کنگره شعر توحیدی افتخاری برای شهرستان میبد است که قرار است شنبه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد برگزار شود و جمعی از شاعر فرهیخته اشعار ارزشی و الهی شان را ارائه دهند .