یک بام هزاران هوای اصلاحات!

محمد دهقانی شوروکی

  • حجت الاسلام و المسلمین محمد دهقانی شوروکی

 گاهی برخی از افراد یک بام دو هوا ندارند یک بام دارند و هزاران هوا نمونه اش همین دوستان عزیز جبهه اصلاحات می خواهم از یکی از بیانتشان تحلیلی کوتاه اراءه کنم .

از یک سو می گویند مردم باید آزاد باشند و هر کسی با هر پوششی که صلاح می داند از منزل خارج شود ، گشت ارشاد و … به چه معناست ؟ بانوی ایرانی خود عفت دارد ، خود تن به فحشا نمی دهد ولی فکر اصلاحات چون خود را در عرصه ی اجتماع از دین مستقل می بیند تمام جهات قضیه را واقف نیست و اینکه مثلا گفته می شود حجاب باید عمومی باشد تنها حکمتش را در مصونیت زن می داند و نه چیز دیگر ؛ غافل از آنکه اگر بانوی ایرانی در بهترین فرض به قول آن ها عفت به خرج دهد ، خود را از گناه رهانده است اما مردان جامعه را تحریک کرده است این مرد چه کار کند ؟ از یک طرف به او می گویند فقط یک زن اتخاذ کن از طرفی آن همه زن در طول روز برایش عشوه گری می کنند خب نتیجه اش می شود همان که در فلان مدرسه روستایی ، معلم به دخترک نه ساله ، تجاوز می کند.

حالا که این اتفاق افتاد کسی نمی گوید این معلم بد بخت چرا این کار را کرد ؟ مگر این آقا انسان نبود ؟ هیچ کس ریشه یابی نمی کند همین عزیزان اصلاحات ریشه یابی نمی کنند چه شد که این آقا این کار را کرد ؟ وفقط شروع می کنند به شانتاژ تبلیغاتی که آقا مملکت از نظر اخلاقی فلان است و بهمان است ، ۳۰ سال در گوش مملکت اخلاق گفتین نتیجه اش شد این ! و سو استفاده ی خبری نیز از آن می کنند …

کسی نیست بگوید : این کار این معلم نتیجه ی همه ی فعالیت های جریان فکری حضرات است  کدام فکر بود که از طریق رسانه ی ملی تجمل گرایی را به اسم رفاه عمومی بر حلقوم این مردم ریخت ؟ سن ازدواج به واسطه ی همین تجمل گرایی افراطی بالا رفت ، ازادی زنان در پوشش به برکت همین فکر شریف رواج یافت و….

همه ی این ها را کنار هم بگزاریم  می شود تجاوز معلم در روستایی به دختر ۹ ساله و کسی نیست بگوید : وقتی در فرهنگ اجتماعی می خواهید تابع غرب باشید ناچارید در توابع و آثار آن نیز از فرهنگ غرب تبعیت کنید یک سرچ کوتاه در اینترنت آمار تکان دهنده تجاوز به کودکان را (در مهد آزادی) به شما نشان میدهد و حتی آمار تجاوز به کودک چند روزه ای که از دنیار رفت و هنوز هم جریان رسانه ای اصلاحات فقط سر و ته این جریان را بازتاب می دهد : الف : زنان باید آزاد باشند ب : وا مصیبتا در فلان روستا چنین تجاوزی صورت گرفته است و دریغ از اندکی تحلیل .