اعتراض مدیر حوزه علمیه خواهران میبد به اقدام اخیر آموزش و پرورش شهر

در کمال تأسف در شهر مذهبی میبد شاهد اکران فیلم ضد ارزشی آنهم از سوی متولیان فرهنگی هستیم ، فیلمی که گویی نهایت تلاش در آن به کار گرفته شده تا فحشاء، سبک زندگی غربی و…را تبلیغ کند

در پی اقدام زشت و غیرقانونی اخیر متولیان آموزش و پرورش میبد در اکران یک فیلم مبتذل و بی توجهی رییس این اداره به تذکرات مکرر مردم، مسئولان، روحانیون و ائمه جمعه، سرکار خانم دهقانی -مدیر حوزه علمیه سطح ۳ خواهران میبد- با انتشار مطلبی نسبت به این اقدام آموزش و پرورش میبد انتقاد نمود.

به گزارش “میبدما”، دستنوشته ایشان که به امضاء  کادر موسسه آموزش عالی خواهران شهرستان میبد نیز رسیده به این شرح است:

«بسمه تعالی

انقلاب اسلامی از نعمتهای خداوند متعال براین خاک پهناور ایران است  که با خون هزاران جوان ایرانی آبیاری شده به یقین حفظ آن از وظایف نسلهای بعد می باشد که لازمه این امر توجه خاص به نسل جوان امروز خواهد بود.اما در کمال تأسف در شهر مذهبی میبد شاهد اکران فیلم ضد ارزشی آنهم از سوی متولیان فرهنگی  هستیم ، فیلمی که گویی نهایت تلاش در آن به کار گرفته شده تا فحشاء، سبک زندگی غربی و…را تبلیغ کند.

اگر ما متولی تربیت فرزندان این مرزوبوم شدیم باید سفارش حضرت علی علیه السلام آویزه گوشمان باشد که در وصیّت به فرزندش امام حسن علیه‏السلام فرمودند: دل جوان ، مانند زمین کشت‏ناشده است . آنچه در آن افکنده شود، مى‏پذیرد . از این رو ، پیش از آن‏که دلت سخت گردد و خِرَدَت سرگرم شود ، به تربیت تو همت گماشتم .پس این وظیفه همه ما است تا در تربیت نسل جوان تمام همت خود را به کار گیریم نه اینکه به خاطر( شاید) منافع اقتصادی آنهم در آستانه امتحانات ، اذهان نوجوانان وجوانان را در گیر چنین مسایلی نماییم.

انتظار ما مسئولان حوزه علمیه خواهران از متولیان علم وفرهنگ به خصوص رئیس آموزش وپرورش این است که توصیه های امام جمعه محترم را شنیده وتلاش خود را درجهت ارتقاء سطح فرهنگ واخلاق دانش آموزان به کار گیرد. ومن الله توفیق»