جشن بزرگ میلاد سرداران کربلا در دانشگاه آیت الله حائری

علی اکبرکریمی مدیر فرهنگی دانشگاه از برگزاری مراسم جشن بزرگ میلاد سرداران کربلا با عنوان عیدانه ویژه اساتید، دانشجویان و کارمندان در دانشگاه آیت الله حائری میبد خبر داد. به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل دانشگاه، مدیرفرهنگی با اعلام این خبر گفت: در آستانه اعیاد مبارک شعبانیه و با هدف تعظیم شعائر اسلامی و […]

علی اکبرکریمی مدیر فرهنگی دانشگاه از برگزاری مراسم جشن بزرگ میلاد سرداران کربلا با عنوان عیدانه ویژه اساتید، دانشجویان و کارمندان در دانشگاه آیت الله حائری میبد خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل دانشگاه، مدیرفرهنگی با اعلام این خبر گفت: در آستانه اعیاد مبارک شعبانیه و با هدف تعظیم شعائر اسلامی و ترویج فرهنگ و معارف اهل بیت علیهم السلام امور فرهنگی دانشگاه در نظر دارد جشن بزرگ میلاد سرداران کربلا در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار نماید.
علی اکبرکریمی زمان برگزاری این مراسم را روز یکشنبه ۹۵/۲/۱۹ همزمان با اذان مغرب و عشاء اعلام کرد و تقدیر از برگزیدگان مسابقات قرآنی، فرهنگی ، هنری و ورزشی دانشگاه و همچنین برنامه های متنوع و جذاب فرهنگی و معارفی و … را بخشی از برنامه های این جشن بیان داشت.

18-74-2