هوش ایرانی که موشک با برد ۲۰۰۰کیلومتر نقطه‌زن را تولید می‌کند قطعا می‌تواند صنعت خودرو را بازسازی کند

امام جمعه موقت میبد در خطبه های نماز جمعه این هفته با محکوم کردن مصادره اموال ایران از سوی امریکا گفت : مصادره ثروت ملی ملت و جمهوری اسلامی ایران از سوی امریکا دزدی و غارت در روز روشن است

امام جمعه موقت میبد در خطبه های نماز جمعه این هفته با محکوم کردن مصادره اموال ایران از سوی امریکا گفت : مصادره ثروت ملی ملت و جمهوری اسلامی ایران از سوی امریکا دزدی و غارت در روز روشن است .

به گزارش میبد آدینه ، حجت الاسلام محمد اعرافی با اشاره به دستور اخیر دادگاه عالی امریکا مبنی بر مصادره ۲ میلیارد دلار از دارایی های ایران افزود : دست اندازی به دارایی های ایران از سوی امریکا پذیرفتنی نیست و همانطور که رئیس جمهور موضع محکم و قاطعانه ای در قبال آن از خود نشان دادند این غارت ثروت ملی باید از سوی ۵ وزارت خانه که رئیس جمهور مشخص کردند به صورت جدی پی گیری شود .

خطیب جمعه موقت میبد با بیان اینکه غارت ۲میلیارد دلار دارایی های ایران افق برجام را تاریک تر می کند تصریح کرد : این نقض آشکار برجام است که زحمات زیادی بر آن کشیده شده است و دولتمردان باید نگذارند حق مردم ایران ضایع شود .

وی با اشاره به گلایه های دولتمردان امریکا نسبت به بدبینی ایران به آنها گفت : چرا باید به امریکا بدبین نباشیم در حالی که بعد از برجام هنوز انجام مبادلات بانکی ما با زحمت و کندی بسیار فراوان مواجه است ؛ ما به امریکا اعتماد نداریم و امریکا تا اخر دشمن است و دشمن خواهد ماند و ایران اسلامی زیر بار ذلت امریکا و استکبار نخواهد رفت .

عربستان باید امنیت کامل حجاج ایرانی را در سرزمین وحی تامین کند

حجت الاسلام اعرافی با اشاره به سنگ اندازی عربستان سعودی نسبت به صدور ویزا به حجاج ایرانی گفت : دستگاه جور عربستان باید شرایط را برای حضور حجاج ایرانی فراهم و امنیت کامل حجاج ایرانی را در سرزمین وحی تامین کند .

ارزش کار و کارگر نباید کوچک شمرده شود

امام جمعه موقت میبد یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر را گرامی داشت و با بیان اینکه است اگر کار و تلاش نباشد جامعه نمی تواند روی پای خود بایستد گفت : نباید ارزش کار و فعالیت و کارگر در جامعه کوچک شمرده شود.

وی با اشاره به بیانات رهبر عظیم الشان انقلاب در جمع کارگران ، ارزش نهادن به کار و کارگر و تقویت تولید داخل را از محورهای مهم ایشان عنوان کرد و افزود : حتی در شرایط تحریم باید تولید داخل را تقویت و با واردات هر گونه کالاهای مصرفی از کشورهای غربی و پدیده قاچاق مبارزه کنیم .

حل مشکلات اقتصادی کشور نباید فراموش شود

حجت الاسلام اعرافی با بیان اینکه هر فردی که در جامعه در انواع مشاغل و پست ها کار می کند به معنای عمومی کلمه کارگر است و تولید ارزش می کند تصریح کرد : چرا که این فعالیت ها ستون فقرات حل مشکلات اقتصادی کشور است و باید حل مشکلات اقتصادی را فراموش نکنیم .

خطیب جمعه موقت میبد با اشاره به اینکه باید تولید داخل امر مقدس و با ارزشی تلقی شود افزود : دولتمردان ما باید حمایت از تولید داخل را وظیفه و واردات کالاهای مصرفی خارجی را ضد ارزش تلقی کنند .

دولت باید بسترهای فعالیت های اقتصادی را در کشور فراهم کند

امام جمعه موقت میبد خاطرنشان کرد : هوش ایرانی که می تواند موشک با برد ۲ هزار کیلومتر نقطه زن را تولید کند قطعا به جای وارد کردن خودروهای پرمصرف و سنگین وزن که کشورهای غربی خودشان حاضر نیستند از آن استفاده کنند و به کشورهای جهان سوم می فرستند ؛ می تواند بعنوان نمونه صنعت خودرو را بازسازی کند که این به بسترسازی دولت مردان نیاز دارد .

خلیج فارس تا ابد خلیج فارس خواهد ماند

حجت الاسلام اعرافی روز ملی خلیج فارس را گرامی داشت و گفت : ما به دنیا اعلام می کنیم که خلیج ما فارس است و تا ابد فارس خواهد ماند.

خطیب جمعه موقت میبد سالروز آغاز عملیات بیت المقدس رزمندگان اسلام در سال ۶۱ و همچنین روز شکست مفتضحانه امریکا در جنگ علیه مردم ویتنام در سال  ۱۹۷۵ را گرامی داشت.

وی دوازدهم اردیبهشت روز شهادت اندیشمند و اسلام شناس واقعی آیت الله مطهری را هم گرامی داشت و با بیان اینکه شهید مطهری تئوریه پرداز انقلاب اسلامی بود و دشمن فهمید که چه کسی را به شهادت برساند ، به جوانان توصیه کرد آثار این بزرگ مرد تاریخ را عمیقا مطالعه کنند.

حجت الاسلام اعرافی ۲۵ رجب سالروز شهادت امام کاظم (ع) و ۲۷ رجب مبعث خاتم انبیاء حضرت محمد مصطفی را به شیعیان جهان و دوست داران اهل بیت تسلیت و تبریک گفت