سعید قاسمی:نفوذی ها در لباس خودی مشغولند

به گزارش عمارنامه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی از زاهدان، سعید قاسمی در همایش «شکست هیمنه» که به مناسبت سالروز شکست آمریکا در طبس که در مهدیه شهدای گمنام زاهدان برگزار شد، گفت: طبس داستانی فراتر از مباحثی که تا کنون گفته شده، بوده است. وی ادامه داد: از آنجایی که مافیای […]

624335044به گزارش عمارنامه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی از زاهدان، سعید قاسمی در همایش «شکست هیمنه» که به مناسبت سالروز شکست آمریکا در طبس که در مهدیه شهدای گمنام زاهدان برگزار شد، گفت: طبس داستانی فراتر از مباحثی که تا کنون گفته شده، بوده است.

وی ادامه داد: از آنجایی که مافیای رسانه دست ما نیست و دست جریان خاصی است، بنا ندارد این واقعه بسیار بزرگ را در کتاب درسی بیاورد.

این فرماندهان دوران دفاع مقدس، آمریکا را قلب فتنه خطاب و خاطرنشان کرد: عده ای از دانشجویان یک سال بعد از انقلاب در روز ۱۳ آبان با تفکر بسیار عمیق تشخیص دادند که قلب فتنه در سفارت آمریکا است و در عملیاتی لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند.

وی افزود: تمام این دعواها هم که در برجام و پسا برجام وجود دارد، سر این قصه است که شما بخشی از خاک آمریکا را در اختیار دارید و بنا دارند با صحت و عافیت این کشور به اوباما یا نماینده هایشان تحویل دهند.

سعید قاسمی با تأکید بر خطر نفوذ یاد آور شد: پس از هر دفعه صحبت کردن اتفاقات جدیدی در پسا برجام می افتد، نفوذی ها یک داستان نیست و واقعیت دارد. ما در فتنه های ۷۸ و ۸۸ بسیار شفاف تراثر نفوذ را دیدیم امروزه ما در همین نزدیکی خود می توانیم نفوذی ها را بشناسیم.

این فرماندهان دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: نفوذی ها در حال حاضر در لباس خودی در تمامی ارگان ها مشغول فعالیت و برنامه ریزی هستند.

وی در پایان گفت: ما از اسلام آمریکایی و منحرفین و نفوذی های داخلی می ترسیم و دلواپس هستیم.