اقدام پسندیده حسینیه شهداء شهیدیه

سالهاست دغدغه بسیاری از همشهریان این بوده که چرا بخشی از هزینه های هیئات عزاداری (که البته و بدون تردید در جای خود ارزشمند می باشند)صرف امور خیریه و رفع نیاز نیازمندان نمی شود.  به گزارش اندیشه ماندگار در این راستا و برای اولین بار(تا جایی که ما اطلاع داریم)هیات امناء حسینیه شهداء شهیدیه در […]

سالهاست دغدغه بسیاری از همشهریان این بوده که چرا بخشی از هزینه های هیئات عزاداری (که البته و بدون تردید در جای خود ارزشمند می باشند)صرف امور خیریه و رفع نیاز نیازمندان نمی شود.

 به گزارش اندیشه ماندگار در این راستا و برای اولین بار(تا جایی که ما اطلاع داریم)هیات امناء حسینیه شهداء شهیدیه در اقدامی ارزشمند و نمادین و در آستانه ماه محرم سال جاری بخشی از منابع مالی خود را جهت صرف در امور خیریه به موسسه خیریه اباصالح (عج)شهرستان میبد اهداء نموده است.

 امیدواریم دیگرهیئات مذهبی نیز نه با حذف همه و حتی گوشه ای از برنامه های خود(دادن شام،سفره حضرت رقیه(س)،سیاه پوش کردن حسینیه ها و دعوت از مداحان و سخنرانان و …..)بلکه در کنار همه این برنامه ها و با توجه به اعتباری که به برکت نام اباعبدالله الحسین(ع)در نزد مردم به دست آورده اند،گوشه ای از نذورات مردمی را به این سمت سوق دهند.