نکاتی درباره عکس نماینده محترم منتخب میبد و تفت با رییس دولت اصلاحات

 نکته جالبی که در این میان وجود دارد آن است که در طول دوره انتخابات، یکی از دلایلی که طرفداران برخی کاندیداها درباره علت ردصلاحیت آن کاندیدا مطرح میکردند آن بود که او به علت داشتن عکس با رییس دولت اصلاحات ردصلاحیت شده است.

به تازگی تصویری از نماینده منتخب میبد و تفت دوره نهم مجلس شورای اسلامی منتشر شده که نشان می دهد وی اخیرا در حاشیه مراسمی با رییس دولت اصلاحات عکس یادگاری گرفته است.

به گزارش “میبدما”، نکته جالبی که در این میان وجود دارد آن است که در طول دوره انتخابات، یکی از دلایلی که طرفداران برخی کاندیداها درباره علت ردصلاحیت آن کاندیدا مطرح میکردند آن بود که او به علت داشتن عکس با رییس دولت اصلاحات ردصلاحیت شده است.

در اینکه رییس دولت اصلاحات یکی از سران کودتای ناموفق رنگی سال ۸۸ بود تردیدی نیست اما نکته اینجاست که آیا واقعا کاندیدایی به خاطر عکس یادگاری داشتن با این فرد ردصلاحیت شده است؟!

اگر پاسخ به این سوال “نه” باشد، مشخص میشود که برخی کاندیداها به دلیل داشتن پرونده هایی دیگر ردصلاحیت شده بودند و طرفداران آنان برای انحراف افکارعمومی به دروغ ادعا کرده اند که شورای نگهبان به دلیل عکس یادگاری کاندیدای محبوبشان با رییس دولت اصلاحات ردصلاحیت شده است.

اما اگر پاسخ، “آری” باشد، مساله قدری پیچیده میشود و در اینصورت نماینده محترم با تصویری که اخیرا از ایشان منتشر شده، اگر هم از مرحله تایید اعتبارنامه در شورای نگهبان و مجلس عبور کنند، با سازوکار فعلی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با مشکل جدی مواجه خواهند شد.

به هر تقدیر باید صبر کرد و دید در روزها و شاید سالهای آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد و گذر زمان کدام فرض را تایید خواهد کرد اما مسلم آن است که اگر بنا به مصالح حکومتی، اجازه محاکمه قضایی یکی از سران فتنه۸۸ داده نشده و به ممنوع التصویری وی اکتفاء شده، این دلیل نمیشود که واقعیات نادیده گرفته شود و نماینده منتخب شهرمان که به انقلابی بودن مشهور بوده و سوابق وی نیز همین را نشان میدهد با چنین فردی عکس یادگاری بگیرند. امیدواریم این عکس، یک اتفاق لحظه ای بوده باشد.