مسئولین عزیزند اما با کسی عقد اخوت نبسته‌ایم

متولیان عزیز شهرداری و سایر نهادهای شهرستان هم بدانند اگرچه ما دست خدمتگذاران این شهر را می بوسیم و تمام قد از آنان حمایت می کنیم اما در برخورد با مفاسد و قبح شکنی ها به هیچ وجه سکوت نخواهیم کرد و رساتر از گذشته به وظیفه مان در تنویر افکار عمومی و جلوگیری از اشاعه مفاسد فرهنگی، عمل خواهیم نمود.

مدیریت جدید شورا و شهرداری میبد کاملا برای ما عزیز و محترم هستند اما این به آن معنا نیست که ما با این آقایان عقد اخوت بسته باشیم و قصور و تقصیرات آنان را نادیده بگیریم

جشن مورد اشاره، با عرف میبد، کاملا تضاد داشته است. مخصوصا اینکه این جشن به بهانه بزرگداشت عیدی مقدس برگزار شده و علی الخصوص آنکه این مراسم توسط نهادی دولتی برگزار شده و مع الاسف طی آن خانمی با پوشش و حجابی زننده به مدت نیم ساعت در مقابل مسئولان طراز اول شهرداری میبد به دف زنی و همخوانی پرداخته است.

شوربختانه این منکر جلوی چشم مدیران محترم و عزیز شهرداری میبد اتفاق افتاده و میبدما هم به رسالت خبرنگاری خود عمل نموده و متولیان عزیز شهرداری و سایر نهادهای شهرستان هم بدانند اگرچه ما دست خدمتگذاران این شهر را می بوسیم و تمام قد از آنان حمایت می کنیم اما در برخورد با مفاسد و قبح شکنی ها به هیچ وجه سکوت نخواهیم کرد و رساتر از گذشته به وظیفه مان در تنویر افکار عمومی و جلوگیری از اشاعه مفاسد فرهنگی، عمل خواهیم نمود.

اگر الان این واکنش نشان داده نمیشد بعید نبود که بعدها در مراسمات عمومی (مانند جشن نوروز) شاهد هنجارشکنیهای به مراتب بدتری باشیم.

ضمنا قرار نیست میبدما برای هر انتقادی –به جز در موارد حساس و امنیتی- به مسئولین حضورا مراجعه کند چرا که این کار را باعث انفعال و خدای نکرده تطمیع یا تهدید شدن رسانه می داند. جوابیه دادن (یا عذرخواهی) را برای همین وقتها گذاشته اند.

مطلب مرتبط: دف‌نوازی و همخوانی خانم بدحجاب در حضور شهردار و رییس شورای شهر میبد/ شهرداری، شورا و اداره ارشاد میبد پاسخگو خواهند بود؟!