نقش پررنگ صادق عابدین در سوابق دکتر کمال دهقانی در دولت قبل +تصاویر

تمام پستهای کلیدی دکتر کمال دهقانی(حداقل در ۱۲ سال گذشته) با لطف و یاری همدانشگاهی قدیم دکتر احمدی نژاد، یعنی حسین صادق عابدین به دست آمده و هیچ یک از مناصب دهقانی در این مدت بدون حکم وی نبوده است.

یکی از نقاط تکیه طرفداران دکتر کمال دهقانی، سوابق اجرایی اوست؛ سوابقی که مهمترین آنها از جمله قائم مقامی شهرداری منطقه ۷ تهران، ریاست منطقه آزاد انزلی و معاونت سیاسی امنیتی استانداری فارس، همگی در زمان شهرداری و ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد رقم خورده است.

www.axmax24.com - d8a0fc39-c58bf6b

به گزارش “میبدما”، اما نکته بسیار جالبی که درباره سوابق این کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تفت و میبد به چشم میخورد، سایه انداختن نقش بسیار پررنگ فردی است به نام «حسین صادق عابدین».

پر بیراه نگفته ایم اگر مدعی شویم، صادق عابدین، نقطه اتصال دکتر کمال دهقانی با دولت احمدی نژاد در تمام پستهایش بوده است.

ahmadi-nejad-1-1احمدی نژاد، صادق عابدین و کمال دهقانی

www.matboatfars.com - bd1e189a6252f0bc

صادق عابدین فارغ التحصیل رشته عمران دانشگاه علم و صنعت یعنی همان رشته و دانشگاه دکتر احمدی نژاد است و به نظر می رسد منشاء آشنایی احمدی نژاد با صادق عابدین و استفاده از او در مناصب مختلف در شهرداری تهران و ریاست جمهوری به همین آشنایی برمیگردد. از آن سو احتمالا منشاء آشنایی صادق عابدین با دکتر کمال دهقانی در وزارت امور خارجه بوده چه آنکه هر دو در زمره مستخدمین وزارت امور خارجه محسوب میشوند.

????????????????????????????????????

با تصدی سمت شهرداری تهران توسط دکتر احمدی نژاد، صادق عابدین به عنوان شهردار منطقه ۷ تهران منصوب میشود و صادق عابدین هم همکار قدیم خود را به عنوان قائم مقام شهرداری منطقه ۷ منصوب میکند.

پس از رای مردم ایران به دکتر احمدی نژاد و ریاست جمهوری وی، صادق عابدین هم از شهرداری تهران وارد دولت نهم شد و به عنوان دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور منصوب شد و متعاقب آن دکتر کمال دهقانی نیز به عنوان رییس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد انزلی و رییس هیات مدیره باشگاه ملوان منصوب میشود.

www.matboatfars.com - 127945bf83bc003d

البته صادق عابدین ۱۱ ماه پس از دبیری شورای عالی مناطق آزاد، توسط علی سعیدلو (معاون اجرایی احمدی نژاد) کنار گذاشته شد اما دکتر دهقانی در سمت خود در منطقه آزاد انزلی ادامه خدمت داد و پس از صادق عابدین مدیریت صلاحی و بقایی(معاون پرحاشیه دولت) را نیز تجربه کرد.

www.matboatfars.com - 87a8b39a10550012 www.matboatfars.com - d585f8fb561e03f6
در سال ۸۹ و پس از حاشیه سازیهای فراوان جریان انحرافی در استانداری فارس، احمدزاده کرمانی از سمت استانداری فارس تودیع و به جای او حسین صادق عابدین بر کرسی استانداری این استان پهناور تکیه زد و بلافاصله صادق عابدین، همراه همیشگی خود یعنی دکتر کمال دهقانی را به استانداری فارس آورد و او را به سمت معاونت سیاسی-امنیتی استاندار فارس منصوب کرد.

www.axmax24.com - 007dfd8e-c14a410 - Copy

جالب آنکه در همین مدت، احمدی نژاد سفرهای متعددی به استان فارس ترتیب میدهد؛ به گونه ای که صادق عابدین در همان مقطع میگوید:  در یکسال گذشته، رئیس جمهوری بیشترین تعداد سفر را بعد از مشهد مقدس، به استان فارس و شهر شیراز داشته که نشان دهنده توجه ویژه ایشان به این استان است.

طی این مدت، دکتر کمال دهقانی در جلسات متعددی به تعریف و تمجید از دکتر احمدی نژاد و دولت او پرداخته که بخشی از آنها را در اینجا ببینید.

mandegar-fars-22

به هر تقدیر آنچه مسلم است آن است که تمام پستهای کلیدی دکتر کمال دهقانی(حداقل در ۱۲ سال گذشته) با لطف و یاری همدانشگاهی قدیم دکتر احمدی نژاد، یعنی حسین صادق عابدین به دست آمده و هیچ یک از مناصب دهقانی در این مدت بدون حکم وی نبوده است.