عذرخواهی رییس آموزش و پرورش میبد به خاطر مسموم شدن دانش آموزان میبدی در اثرصبحانه مدرسه/ صبحانه همگانی در مدارس شاهد حذف شد

از همراهی و همکاری کلیه عزیزانی که در این مورد آموزش و پرورش را یاری نمودند صمیمانه قدردانی می نمایم. آموزش و پرورش قصور و تقصیر‌ها را می پذیرد و از اولیا و دانش آموزانی که دچار مسمومیت شدند پوزش می خواهد.

جلسه شورای آموزش و پرورش میبد در سالن اجتماعات این اداره تشکیل شد.

در این جلسه ابتدا سیدحسین اسعدی مدیر آموزش و پرورش میبد ضمن عرض خوش آمد گویی به مدعوین کسب رتبه اول شورای آموزش و پرورش میبد برای ۲ سال متوالی تبریک گفت.

اسعدی در مورد برگزاری یوم الله ۱۳ آبان امسال گفت: راهپیمایی از ساعت ۹:۳۰ روز ۱۳ آبان از مدارس آغاز می شود و محل تجمع سه راه سعیدی خواهد بود.

وی خاطرنشان ساخت: مدیریت کلی مراسم همچنین قرائت قطع نامه و اجرای نقاشی همگانی به عهده آموزش و پرورش می باشد و سخنران مراسم آقای حجت الاسلام و المسلمین طاهرنژاد رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی میبد می باشد.

اسعدی در ادامه در مورد مسمومیت غذایی که در یکی از دبستان های شهرستان اتفاق افتاده بود گفت: از همراهی و همکاری کلیه عزیزانی که در این مورد آموزش و پرورش را یاری نمودند صمیمانه قدردانی می نمایم. آموزش و پرورش قصور و تقصیر‌ها را می پذیرد و از اولیا و دانش آموزانی که دچار مسمومیت شدند پوزش می خواهد.

وی اضافه کرد: اقدامات پیش گیرانه ی متعددی در دست اقدام است و فعلاً برنامه صبحانه همگانی در مدارس شاهد حذف شده است و مقرر گردیده تا آموزشگاه‌ها چند نوع برنامه غذایی به خانواده‌ها ارائه نمایند.

در ادامه این جلسه موحدی فرد معاون آموزشی آموزش و پرورش میبد درخصوص مهدهای کودک و دبستان های زیر نظر بهزیستی گفت: مشکلی که در بعضی از مراکز تحت پوشش بهزیستی وجود دارد این است که این مراکز همراه و هماهنگ با سیاست‌های آموزش و پرورش عمل نمی کنند و این در روند آموزش صحیح دانش آموزان خلل ایجاد می کند.