ضعف دستگاه دیپلماسی درباره صیادان بوشهری

گام نیوز: فتح‌الله جمیری جمعه شب در جمع مردم بخش بوشکان در دشتستان با اشاره به اینکه رفتار کویتی‌ها باعث شده تا صیادان احساس ناامنی کنند، اظهار داشت: سرنوشت نامعلوم صیادان بوشهری در بند کویتی‌ها، نقطه ضعفی برای دستگاه دیپلماسی دولت محسوب می‌شود و باید این وضعیت مشخص و روشن شود. وی، پیروزی نظام اسلامی […]

گام نیوز: فتح‌الله جمیری جمعه شب در جمع مردم بخش بوشکان در دشتستان با اشاره به اینکه رفتار کویتی‌ها باعث شده تا صیادان احساس ناامنی کنند، اظهار داشت: سرنوشت نامعلوم صیادان بوشهری در بند کویتی‌ها، نقطه ضعفی برای دستگاه دیپلماسی دولت محسوب می‌شود و باید این وضعیت مشخص و روشن شود.
وی، پیروزی نظام اسلامی در به دست آوردن حق هسته‌ای را مدیون خون شهدای هسته‌ای دانست و گفت: این پیروزی حاصل تدبیر مقام معظم رهبری و حمایت ایشان از تیم مذاکره‌کننده است.
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به خبر دستگیری سه نفر از صیادان بوشهری توسط نیروهای کویتی در آب‌های خلیج فارس خاطرنشان کرد: خبر دستگیری صیادان بوشهری در آب‌های آزاد به دست نیروهای کویتی خبری ناراحت‌کننده برای مردم استان بود و با وجود گذشت چندین روز از این اتفاق هنوز خبری از سرنوشت آنان در دست نیست.
این مسئول با بیان اینکه امروز شرایط ما در دنیا یک شرایط تعیین‌کننده است، اظهار داشت: ما امروز مجموعه‌ای بسیار توانمندتر از گذشته هستیم که باید مورد توجه قرار گیرد اما در برخی مواقع، افرادی که باید به این موضوع نگاه ویژه‌ای داشته باشند، توجه نمی‌کنند.
وی افزود: وضعیت ما نسبت به گذشته تغییر کرده و بسیار متفاوت هستیم، دشمن هم نسبت به گذشته خود بسیار ضعیف‌تر شده است ولی متاسفانه عده‌ای هستند که به ضعف دشمن و قوت‌های ما توجه ندارند.
جمیری همچنین تلاش پاسداران نیروی دریایی سپاه در حصر تفنگداران آمریکایی را مایه سربلندی و افتخار استان بوشهر عنوان کرد و بیان داشت: فرزندان این دیار توانستند با انجام این امر مهم دل رهبر معظم انقلاب را شاد کنند.
وی در پایان خواستار حضور آگاهانه و انتخاب هوشمندانه مردم در دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی شد و تاکید کرد: باید توجه کنیم که در این دو انتخابات سرنوشت‌ساز، افرادی که شایسته و اصلح و پایبند به اصول و ارزش‌های انقلاب باشند را انتخاب کنیم تا بتوانند از حق و حقوق ملت در برابر دشمنان جنایتکار مردانه دفاع کنند.