درشبکه های اجتماعی میبد به فضای ناامنی دامن میزنند

به گزارش “میبدخبر”، همایش مشترک هیئت امنا و ائمه جماعت مساجد و امامزادگان، مسئولین هیئت های عزاداری و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج با مسئولین شهرستان میبد صبح امروز در مدرسه علمیه این شهرستان برگزار شد. در این برنامه که فرمانده سپاه ، فرمانده نیروی انتظامی، مسئول حوزه علمیه، امام جمعه موقت، دادستان ، رییس اداره […]

به گزارش “میبدخبر”، همایش مشترک هیئت امنا و ائمه جماعت مساجد و امامزادگان، مسئولین هیئت های عزاداری و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج با مسئولین شهرستان میبد صبح امروز در مدرسه علمیه این شهرستان برگزار شد.

در این برنامه که فرمانده سپاه ، فرمانده نیروی انتظامی، مسئول حوزه علمیه، امام جمعه موقت، دادستان ، رییس اداره تبلیغات اسلامی و رییس اداره اوقاف میبد حضور داشتند، پس از قرائت بیانیه شورای مبلغان، سرهنگ موسوی فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه بسیاری از جو منفی ای که در شهر بوجود آمده از افرادی آغاز می شود که در شبکه های اجتماعی به آن دامن می زنند، بیان داشت:از روحانیون محترم می خواهیم تا نسبت به این موضوع آرامش مطلوب را به مردم بدهند و مردم نیز مراقبت ویژه ای نسبت به امنیت خانواده و محل خود داشته باشند.

در ادامه جعفری دادستان میبد ضمن بیان برخی اقدامات مجرمین و راههای جلوگیری از چنین بی امنی ها اظهار داشت: همه باید نسبت به امنیت شهر حساس باشند.

دادستان میبد افزود: کسی نگوید اگر جایی اقدامی مشکوک صورت می گیرد به من ربطی ندارد بلکه هرچه زودتر به مراجع قضایی و نیروی انتظامی گزارش خود را شرح دهد.

وی گفت: در آینده نزدیک طرح هزار چشم بیدار اجرا می شود تا با نصب دوربینهای مدار بسته در معابر و کوچه و خیابانها بتوانیم امنیت مردم را تامین کنیم اما مردم نیز نسبت به بالا بردن ضریب امنیتی اموال خود کوشا باشند تا کمتر شاهد حوادثی از قبیل سرقتهای اخیر باشیم.

همچنین امام جمعه موقت میبد بیان داشت: درموضوع دستگیری سارقین نیروی انتظامی اقدامات خوب و به موقعی انجام داد و ان شالله دادستان به موقع خود که صلاحدید باشد خبرهای خوشی را به مردم خواهد داد.

حجت الاسلام حسنی با تاکید بر اینکه ائمه جماعات با پایگاههای بسیج مردمی رابطه بیشتری برقرار کنند، گفت: متاسفانه برخی با شایعه سازی و ایجاد جو روانی در فضای مجازی درصدد ایجاد رعب و وحشت در مردم هستند.

وی در پایان افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو، پایداری انقلاب و نظام مستحکم خواهد شد.