۱۳۹۳؛ساخت میدان با هزینه زیاد توسط هدایی/ ۱۳۹۴؛تخریب میدان توسط نقیبی!

این هدر دادن بیت المال در حالیست که، شهرداری مبلغی قابل تامل بدهکار و مقروض می باشد و برای انجام هزینه ای جاری نیز با مشکل بودجه روبروست/ اعضای محترم شورای شهر و در راس آن سیدحسین آتشی اولویت بندی خود را برای تایید اجرای چنین پروژه ای چه می دانند؟

یکسال پیش میدان آیت الله خامنه ای شهرستان میبد به بهره برداری رسید این کار در زمان ریاست هدایی به عنوان شهردار میبد صورت گرفت تا نازیبایی ورودی شهر در دید مسافران و توریست ها قرار نگیرد.

به گزارش “برج نیوز” هنوز یکسال از افتتاح این طرح نمیگذرد که شاهد تخریب میدان مذکور توسط شهردار کنونی میبد هستیم.

به گفته یکی از کارشناسان، اولا این تخریب و دوباره سازی میدان هیچ توجیه فنی و کارشناسانه ندارد و با توجه به اینکه طرح اصلی این مکان به صورت پل زیرگذر می باشد اعتباری که جهت ساخت دوباره این میدان هزینه میشود به نوعی دورریخت سرمایه و از بین بردن بیت المال می باشد.

watermarked-CAM001871

ثانیا با جدول گذاری و صرف هزینه های بیشتر و نصب المان در میدانی که بزودی جهت احداث زیرگذر تخریب خواهد شد باعث سیر صعودی قیمت املاک و مغازه های اطراف میدان میگردد و شهرداری باید در آینده هزینه ای چندبرابری برای ازاد سازی آن متحمل گردد.

در سکوت معنی دار اعضای محترم شورای شهر و دستگاههای نظارتی شهرستان، شاهد حیف و میل بیت المال از طرف شهرداری میبد هستیم. بیت المالی که مردم میبد به عنوان عوارض به شهرداری پرداخت می کنند تا هزینه عمران و آبادانی شهر شود ولی بی مسئولیتی و عدم درایت و نظارت و ناکارآمـدی، باعث تضییع حقوق شهروندان شده و هزینه های بسیاری را روی دست شهرداری می گذارد.

اعضای محترم شورای شهر و در راس آن سیدحسین آتشی اولویت بندی خود را برای تایید اجرای چنین پروژه ای چه می دانند؟ آیا ایشان میداند فرمان اتاق فکر شهرداری که ماحصلش اجرای یک پروژه درجه چندمی است در دست چه کسانی میباشد؟

watermarked-CAM001891

چرا مسئولین شهرداری میبد اعتباراتی که هزینه ی ساخت و اجرای این میدان بوده است را صرف سامان دادن به خیابانها و پیاده روها و دیگر معضلات شهری میبد نمیکنند؟

این هدر دادن بیت المال در حالیست که به گفته شهردار میبد، شهرداری مبلغی قابل تامل بدهکار و مقروض می باشد و برای انجام هزینه ای جاری نیز با مشکل بودجه روبروست آیا بهتر نبود با تسویه کردن با پیمانکاران طلبکار کنونی، راه را برای پیشرفت و آبادانی بیشتر شهر هموار میکردند؟

ایا خدای ناکرده این تخریب و تغییر دوباره میدان، از بین بردن ایده و نماد شهردار قبلی شهرستان میبد بوده است؟

منتظر پاسخ کارشناسی از طرف شهردار و رئیس شورای شهر محترم میبد هستیم.