عکس: تاثر فرماندار میبد از بخشش خانواده مقتول

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، مرحوم علی پور طالبی و مجتبی حیدری دو نوجوان نوزده‌ساله‌ای بودند که در شب بیست و سوم رمضان سال ۱۳۹۲ به دلیل درگیری لفظی در میدان گل‌های شهر بفروئیه باهم درگیر و پس از نزاع خونین چاقوی مجتبی با اصابت به قلب علی او را از تپش انداخت. فرماندارمیبد […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، مرحوم علی پور طالبی و مجتبی حیدری دو نوجوان نوزده‌ساله‌ای بودند که در شب بیست و سوم رمضان سال ۱۳۹۲ به دلیل درگیری لفظی در میدان گل‌های شهر بفروئیه باهم درگیر و پس از نزاع خونین چاقوی مجتبی با اصابت به قلب علی او را از تپش انداخت.

فرماندارمیبد هم در این نشست با قدردانی از خانواده مرحوم علی طالبی پور گفت: ایران اسلامی بر پایه قانون الهی و اسلامی احکام و شرع، قوانین مستدل و قاطعی برای افراد خاطی دارد اما در کنار آن اسلام دین معنویت و شفقت و مهربانی و گذشت است.

حسین فلاح افزود: امروز خانواده مرحوم علی طالبی پور با رفتار و منش و گذشت از خون فرزند خود نشان دادند که این خانواده در زیر سایه اسلام بزرگ‌شده‌اند.

وی افزود: این رفتار آن‌ها قطعاً برای ما الگو خواهد بود و باید از این بعد فرهنگ ایثار و گذشت را در این نوع مسائل در جامعه گسترش دهیم تا جامعه از امنیت و صفا و آرامش بیشتری برخوردار باشد.

شاید گذشت بهترین واژه‌ای باشد که در چنین حوادثی کارساز باشد و خانواده‌ای را به صبر و پاداری و خانواده‌ای را به آرامش برساند.

دادسرا (5).JPG دادسرا (8).JPG دادسرا (4).JPG (1)