تیپ ویژه سردار همدانی یزد آماده دفاع از حرم حضرت زینب(س) است

وی عنوان کرد: برای دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها نیز یک لشکر در استان یزد ثبت نام کرده‌اند و اشتیاق جوانان یزدی نشان از اهمیت و جایگاه اهل بیت (ع) در میان این مردم دارد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: در یزد تیپ ویژه سردار شهید همدانی، آموزش‌های ویژه دیده‌اند و آماده دفاع از سوریه هنگام لزوم هستند.

به گزارش دفاع پرس از یزد، سردار اکبر فتوحی، پنج‌شنبه شب در جمع فرماندهان بسیج، مربیان حلقه‌های صالحین و گردان‌های عاشورا و الی بیت المقدس یزد با حضور سردار محمدرضا نقدی اظهار داشت: جوانان سلحشور استان یزد نیز مانند جوان دیگر نقاط کشور برای دفاع از اسلام در هر زمان و لحظه ای آماده و منتظر فرمان رهبر خود هستند.

وی عنوان کرد: برای دفاع از حرم نیز یک لشکر در استان یزد ثبت نام کرده‌اند و اشتیاق جوانان یزدی نشان از اهمیت و جایگاه اهل بیت (ع) در میان این مردم دارد.

سردار فتوحی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات و تبلیغات کاندیداها کمتر از یک ماه دیگر اظهار داشت: مردم یزد در انتخابات نگاه به سوابق گذشته افراد نمی کنند بلکه به حامیان آنها نگاه می کنند.

وی افزود: مردم یزد با چشم باز انتخاب می کنند و عملکرد و شیوه امروز کاندیداها برای آنها بسیار حائز اهمیت است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد همچنین با اشاره به یاوه گویی‌هایی که عده‌ای در مورد نظام و رهبری می‌کنند، خاطرنشان کرد: نواحی ۱۲ گانه بسیج در استان یزد اجازه نمی‌دهد کسی اعم از تریبون دار یا بی تریبون، سایت دار یا بی سایت، بر خلاف نظام و رهبری مطلبی به میان آورد.

وی تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار یزد، گوش به فرمان رهبری و پیرو ولایت فقیه هستند و با اذن رهبری حتی از نثار کردن جان خود نیز دریغ ندارند.