هاشمی: سید حسن خمینی «علامه» است/ معاون وزیرکشور اصلاحات: او بیشترین سهم را در این انقلاب دارد/ فاضل میبدی: او شبیه امام موسی صدر است!!

در ادامه سناریوی اصلاح‌طلبان در جهت بزرگنمایی شخصیت حجت الاسلام سید حسن خمینی و سنگر گرفتن پشت نام فامیلی وی، چهره اصلاح‌طلب میبدی هم دست به کار شد.

در ادامه سناریوی اصلاح‌طلبان در جهت بزرگنمایی شخصیت حجت الاسلام سید حسن خمینی و سنگر گرفتن پشت نام فامیلی وی، چهره اصلاح‌طلب میبدی که ملبس به لباس روحانیت نیز می‌باشد، هم دست به کار شد.

به گزارش “میبدما”، وی در گفتگو با سایت عصر ایران سید حسن خمینی را شبیه به امام موسی صدر دانست!

پیش از این هاشمی رفسنجانی، در فروردین ماه امسال، سید حسن خمینی را «علامه» نامیده بود و معاون وزیر کشور دولت اصلاحات و عضو شورای مرکزی حزب تازه تاسیس اتحاد ملت در گفتگو با روزنامه وقایع الاتفاقیه گفته بود: ««سید حسن آقای خمینی کسی است که بیش‌ترین سهم را در این انقلاب دارد!» این در حالی است که سید حسن خمینی در زمان انقلاب تنها شش سال سن داشته است!

سید موسی صدر معروف به امام موسی صدر، مرجع دینی و سیاسی شیعیان بود که پس از هجرت از ایران به لبنان، مجلس اعلای شیعیان لبنان را تأسیس کرد و رهبری فکری و سیاسی شیعیان این کشور را عهده‌دار شد.

دانلود