شکستن حریم‌خانواده و شرع، با «بمب‌صوتی مخنث»؛ ایرانسل به‌ داد خودش برسد!

ضروری است ایرانسل، پیش از حرمت شکنی بیشتر و نیز ورود مراجع معظم تقلید در تحریم این سرویس ضد اخلاق و دین، اقدام به حذف آن سرویس اغواگر بنمایند. در غیر این صورت، با توجه به حساسیت مرکزپژوهشها و کمیسیون فرهنگی مجلس، اقدامات لازم انجام خواهد شد.

  • حجت الاسلام و المصسلمین ابوالفضل امامی

ایرانسل با ارائه سرویسی که در ادبیات دینی به «بمب صوتی مُخَنَّث»۱ شبیه است، بیشترین ضربه را به درآمد خود خواهد زد! سرویس اغواگر جدید که صدای دختر را به پسر و صدای پسر را به صدای دختر تبدیل می کند، سبب بی اعتمادی خانواده ها و مردم خواهد شد و این سیمکارت را منزوی خواهد کرد.

یکی از علائم آخرالزمان، تشبه مرد و زن به یکدیگر است که زمینه سوء استفاده بسیاری فراهم خواهد کرد. این کار چه ضرورت یا حتی مزیت نسبی دارد؟ اگر ایرانسل این بمب صوتی مخنث را خنثی نکند، جامعه، مراجع دینی و نهادهای فرهنگی و نظارتی وارد عمل خواهند شد.

وقتی کاربری از این سرویس اغواگر استفاده می کند، آیا راهی می ماند که مخاطب بفهمد طرف مقابلش پسر یا دختر است؟ آیا این کار از مصادیق روشن «تشبه زن به مرد و مرد به زن» نیست؟

بمب صوتی مخنث و آخرالزمان: روایاتی از علائم آخرالزمان یا هنگام ظهور وجود دارد که این بلاهتها را پیشگویی کرده است: الف. علائم آخرالزمان: پیامبر خدا (ص) در حدیث «أشراط الساعه» به گناهان و بدعتهای زیادی اشاره می کند که یکی از آنها، «تشبه مردان و زنان به یکدیگر» است: «وَ تَشَبَّهَ الرِّجَالُ بِالنِّسَاءِ وَ النِّسَاءُ بِالرِّجَال»۲ ب. علائم ظهور: امام صادق در پاسخ به زمان ظهور امام زمان فرموده اند: قائم ما هنگامی خروج می کند که مردان خود را به زنان و زنان خود را به مردان، شبیه می کنند: «یَخْرُجُ قَائِمُکُمْ قَالَ إِذَا تَشَبَّهَ الرِّجَالُ بِالنِّسَاءِ وَ النِّسَاءُ بِالرِّجَال»۳

واقعیتهای جامعه: واقعیت های جامعه به عیان نشان می دهد که چگونه موارد ذکر شده در حدیث «علائم قیامت» یک به یک آشکار شده است، از هم جنسگرایی تا تشبه مردان و زنان به یکدیگر و گناهان دیگری مثل زنا و ربا. فرض کنید که تشبه مرد به زن و زن به مرد جائز باشد.

در این حال، ضمن اختلالات جدی در نظام جامعه اسلامی، زمینه سوء استفاده بسیار زیادی نیز فراهیم می شود. مثلا زن و شوهری را تصور کنید که خانم برای خود ریش و سبیل گذاشته و لباس مردانه به تن کرده است و آقا صورتش را به سان خانمها آرایش کرده و موهای بلند، روسری و چادر به سر کرده است. به راستی جامعه اسلامی چگونه باید روابطش را با چنین افرادی تنظیم کند؟

اکنون مرد زن نما می خواهد به محیطهای زنانه برود و زن مردنما می خواهد به محیطهای اختصاصی بانوان برود، با چه سازوکاری باید روابط را تنظیم کرد؟ با کنترل بدن آنان؟ براستی چقدر بستر اغواگری و فریب دختران و پسران بی گناه فراهم می شود؟ مثلا یک برادری با گوشی خواهرش به دوستان خواهر یادشده زنگ می زند و با دوست خواهرش با کد صدای زنانه شروع به صحبت می کند و از اندام خود و وی و مسائل زنانه سخن می راند و همه را ضبط کرده، در اختیار شبکه های فحشا قرار می دهد. یا … .

اگر زنی خود را در ظاهر و حرکات و خصوصیات به شکل مرد در آورد و یا بر عکس مردی تمایل به مونث و زن بودن داشته باشد و خود را به شکل آنها بیاراید و خصوصیات آنها را بروز دهد، در واقع با حکمت و مشیت الهی در افتاده و علم و حکمت الهی را در این موضوع لگد کرده است و این پیامد این ناسپاسی، لعنت و دوری از رحمت الهی است.

 در اصول کافی و دیگر کتب اربعه، روایاتی در باره حرمت تشبه زنان به مردان آمده است، علاوه بر کتب اربعه، در جلد ۱۷ وسائل الشیعه، ص ۲۸۴، بخشی است باعنوان «بَابُ تَحْرِیمِ تَشَبُّهِ الرِّجَالِ بِالنِّسَاءِ وَ النِّسَاءِ بِالرِّجَالِ». در ج ۱۳، ص ۲۰۲ مستدرک الوسائل نیز روایاتی در بخشی با همان عنوان آمده است. و علاوه بر آن روایات دیگری نیز دال بر این مضمون است؛ مانند: «لَعَنَ اللَّهُ … الْمُتَشَبِّهِینَ مِنَ الرِّجَالِ بِالنِّسَاءِ وَ الْمُتَشَبِّهَاتِ مِنَ النِّسَاءِ بِالرِّجَال …» الکافی، ج ۸، ص ۶۹ و نیز در وسائل‏الشیعه، ج ۱۷، ص ۲۸۴. خداوند لعنت کرده است زنان و مردانی که خود را به جنس مخالف شبیه می کنند.

نظر مشهور فقها و نیز مراجع معظم تقلید بر حرمت تشبه زن و مرد به یکدیگر: «آیه اللّٰه السیّد محسن الخرازی: ذهب مشهور الفقهاء إلى حرمه تشبّه الرجل بالمرأه و بالعکس». مجله فقه أهل البیت علیهم السلام (بالعربیه)، ج ۹، ص ۱۶۳.

بستر طراحی سرویس تشبه هویت زنان و مردان در ایرانسل: پیامبر خدا به امیرالمومنین فرمودند که ای علی! با شهوت زنان دیگر با همسرت هم بستر مشو که می ترسم اگر فرزندی از شما آمد، حالات جنس مخالف داشته باشد۴ بستر این کار هم زنان متبرجی و بدحجابی هستند که باعشوه رفتار می کنند و با ناز سخن می گویند تا در دل مردان نا محرم راهی بیابند. واقعاً برخی رفتارها را نگاه کنید، مدیر با منشی، همکار و همکار و همکلاسی و …، انگار از زن و شوهر هم زن و شوهرترند!

هشدار!: ضروری است که خود سامانه ایرانسل، پیش از تخریب خانواده ها و حرمت شکنی بیشتر شریعت اسلامی و نیز ورود مراجع معظم تقلید در تحریم این سرویس ضد اخلاق و دین، اقدام به خنثی سازی «بمب مخنث صوتی» یاد شده و حذف آن سرویس اغواگر بنمایند. در غیر این صورت، با توجه به حساسیت مرکزپژوهشهای اسلامی مجلس شورای اسلامی و کمیسیون فرهنگی مجلس، اقدامات لازم انجام خواهد شد. علاوه بر این، واکنشهای جامعه دینی برای شرکت ایرانسل، درس آموز خواهد بود و بایکوت سیمکارتهای یاد شده و ضرری بسیار فراتر از سود حاصل از این سرویس اغواگر را در پی خواهد داشت.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ پانوشتـ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

۱. معنای مخنث همان تشبه به جنس مخالف است؛ چنانکه در این حدیث آمده است: «لَعَنَ رَسُولُ اللَّهِ ص الْمُتَشَبِّهِینَ مِنَ الرِّجَالِ بِالنِّسَاءِ وَ الْمُتَشَبِّهَاتِ مِنَ النِّسَاءِ بِالرِّجَالِ قَالَ وَ هُمُ الْمُخَنَّثُون‏ …». الکافی، ج ۵، ص ۵۵۰٫ رسول خدا مخنث ها یعنی زنان و مردانی که خود را به جنس مخالف شبیه می کنند، لعنت کرده است.

۲. مستدرک‏الوسائل، ج ۸، ص ۲۷۵٫ مستدرک‏الوسائل، ج ۱۱، ص ۳۷۲٫ تفسیرالقمی، ج ۲، ص ۳۰۳٫ منتخب الأنوار المضیئه، ص ۸۵٫

۳. مستدرک الوسائل، ج ۱۲، ص۳۳۵٫ مستدرک‏الوسائل، ج ۱۴، ص ۲۶۱٫ مستدرک الوسائل، ج ۱۴، ص ۳۵۴٫ إعلام‏الورى، ص ۴۶۳٫ الخرائج و الجرائح، ج ۳، ص ۱۱۳۳٫ کشف الغمه، ج ۲، ص ۵۳۴٫ کمال‏الدین، ج ۱، ص ۳۳۰٫

۴.. «یَا عَلِیُّ لَا تُجَامِعِ امْرَأَتَکَ بِشَهْوَهِ امْرَأَهِ غَیْرِکَ فَإِنِّی أَخْشَى إِنْ قُضِیَ بَیْنَکُمَا وَلَدٌ أَنْ یَکُونَ مُخَنَّثاً أو مؤنَّثاً (متذللا) مُخَبَّلًا» این حدیث با کمی اختلاف در لفظ در منابع زیر آمده است: من‏لایحضره‏الفقیه، ج ۳، ص ۵۵۱؛ وسائل‏الشیعه، ج ۲۰، ص ۲۵۲؛ مستدرک الوسائل، ج ۱۴، ص ۲۹۹؛ الاختصاص، ص ۱۳۲؛ الأمالی‏للصدوق، ص ۵۶۶. معنای مخنث همان متشبه به جنس مخالف است؛ چنانکه در پانوشت شماره یک آمد.