صادق: خواستار عدم پخش رای اعتماد شدیم

مشاور رسانه ای رئیس جمهور خبر داد که در جلسه با رئیس سازمان صدا و سیما و رئیس شبکه خبر به آنها گفته است که دولت تقاضایی برای پخش مستقیم جلسه رای اعتماد ندارد . محمدرضا صادق در گفتگو با مهر در از ارزیابی خود از عدم پخش مستقیم جلسه امروز مجلس در خصوص بررسی […]

مشاور رسانه ای رئیس جمهور خبر داد که در جلسه با رئیس سازمان صدا و سیما و رئیس شبکه خبر به آنها گفته است که دولت تقاضایی برای پخش مستقیم جلسه رای اعتماد ندارد .

محمدرضا صادق در گفتگو با مهر در از ارزیابی خود از عدم پخش مستقیم جلسه امروز مجلس در خصوص بررسی صلاحیت سه وزیر پیشنهادی گفت: دولت تقاضایی نداشته برای اینکه برنامه رای اعتماد پخش شود.   وی گفت:  روز گذشته با مدیر شبکه خبر و رئیس صدا و سیما نیز دیدار کردم و عنوان کردم که ما تقاضا ندادیم جلسه علنی پخش شود.   به گزارش مهر، جلسه علنی امروز مجلس که به بررسی رای اعتماد به وزیران پیشنهادی دولت اختصاص داشت ، بر خلاف معمول از شبکه های تلویزیونی پخش نشد .   این موضوع اعتراض تعدادی از نمایندگان را بر انگیخت ، یکی از نمایندگان مجلس در صحن علنی تذکر داد که دولت خواستار عدم پخش تلویزیونی بوده است ، اما لاریجانی این موضوع را تکذیب کرد و گفت صدا و سیما در صحن مجلس برای پخش مستقیم جلسه رای اعتماد تدارک دیده بود اما بعد منصرف شد و تدارکات را جمع کرد.