فراخوانی گردان پنجم امام‌حسین(ع) میبد در هفته‌های وحدت و بصیرت +عکس

سرهنگ فلاح با تاکید بر اینکه اولین و مهمترین موضوع در مساله انتخابات، حضور حداکثری است، اظهار داشت: هرچه حضور بیشتر شود، پایه های این نظام اسلامی مستحکم تر می شود.

به مناسبت فرارسیدن هفته های وحدت و بصیرت و نیز سالروزحماسه۹دی، گردان پنجم پیاده امام حسین(ع) شهرستان میبد، فراخوان گروهانی خود را با حضور فرمانده سپاه، فرمانده گردان امام حسین(ع) و بیش از ۲۵۰ نفر از بسیجیان این شهرستان در مکتب العباس(ع) برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار “میبدما” در این مراسم ابتدا حجت الاسلام والمسلمین سبیلی ضمن تبریک به مناسبت میلاد خاتم الانبیاء(ص) و امام جعفرصادق(ع) به بیان قدر و منزلت پیامبر اسلام و ائمه اطهار پرداخت و هفته وحدت را فرصتی برای همدل و همراه شدن مسلمین جهان جهت نابودی دشمنان اسلام دانست.

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه میبد در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تبریک میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت، نهم دیماه را روز بصیرت مردم ایران عنوان کرد.

سرهنگ فلاح با تاکید بر اینکه اولین و مهمترین موضوع در مساله انتخابات، حضور حداکثری است، اظهار داشت: هرچه حضور بیشتر شود، پایه های این نظام اسلامی مستحکم تر می شود.

وی افزود: پس از حضور حداکثری مردم در انتخابات، انتخاب اصلح مطرح است که با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری و با بکارگیری معیارهای انتخاب اصلح ایشان بهترین افراد را انتخاب کرد.

فرمانده سپاه ناحیه میبد عنوان کرد: اکنون بیشترین چیزی که ملت ما باید به آن توجه داشته باشند و آن را مدنظر قرار دهند، بصیرت و روشنگری مردم است، چرا که در صورت بصیرت داشتن یک ملت، دیگر دشمنان خارجی و داخلی نمی توانند نفوذ کنند و عده ای را به بیراهه بکشانند.

همچنین در ادامه این مراسم حجت الاسلام مشیری با سخنرانی خود به بیان فضائل و مناقب اهل بیت و پیامبر اسلام پرداخت و پس از آن مداحان بسیجی، با اجرای برنامه مولودی خوانی مراسم را به پایان رساندند.

177ff36b5fd69d3ff104190a0d2cc28a 156e283fa4d97025d7e0737bf69601a7
878f3a1bbca8698ce9e14dd0e2a5e608