آقای دکتر روحانی! دست‌کم از DNA آقای هاشمی دفاع کنید!

ادب مذاکره این بود که دست کم به شخصیت هیأت مذاکره مقابل، «بی احترامی» نکنند، اکنون نه تنها رعایت حرمت شخصیت گروه مذاکره کننده ایرانی را نکرده اند، بلکه شخصیت همه مردم ایران را نیز به نیشخندگرفته اند. کاش فقطه همین بود، آمریکایی ها حتی DNA ایرانی ها را هم به باد دادند.

  • حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل امامی

وندی شرمن معاون وزارت خارجه آمریکا، نفر سوم سیاست خارجی آمریکا و عضو ارشد مذاکره‌کننده آمریکایی در گروه ۵+۱ در اظهاراتی در کمیته سیاست خارجی سنا که در روزنامه آمریکایی لس آنجلس تایمز بازتاب یافته است، وقیحانه به فحاشی بی سابقه ای بر ضد ایرانیان رو آورده است: «فریب و نیرنگ قسمتی از DNA ایرانیان است».

 ادب مذاکره این بود که دست کم به شخصیت هیأت مذاکره مقابل، «بی احترامی» نکنند، اکنون نه تنها رعایت حرمت شخصیت گروه مذاکره کننده ایرانی را نکرده اند، بلکه شخصیت همه مردم ایران را نیز به نیشخندگرفته اند. کاش فقطه همین بود، آمریکایی ها حتی DNA ایرانی ها را هم به باد دادند.

برای اثبات حسن نیت، یک جام «شیر»دال تقلبی[؟] به آقایان انداختند و در عوض واقعاً آنان را، بلکه همه ایرانیان را به صفت حیله گری«روباه» خطاب کردند. این یعنی تمام آباء و اجداد ما و تمام ابناء و فرزندان ایرانی، ذاتاً نیرنگ باز و روباه صفتند. آقایان ملی مذهبی، از مذهب شان فاکتور می گیریم، دست کم «ملی» باشند و به این اهانت شنیع درباره ایرانیان پاسخ بدهند!

آقای دکتر روحانی شما که حقوقدانی نه سرهنگ، از این حق هویتی مردم ایران دفاع کن! یک زن خبیث هویت همه ایرانیان را نیرنگ باز اعلام کرده است و شما ساکتید! دست کم از DNA آقای هاشمی دفاع کنید!

نوه ژنتیکی امام! وندی شرمن که دیگر نعیمه اشراقی نیست! دست کم به او اعتراض کن که چرا DNA امام خمینی را هم آلوده به نیرنگ می داند!

کجایند آنها که وا مرجع تقلیداه سر می دادند؟ چرا اکنون دفاعی از مرجعیت مظلوم شیعه در برابر اهانت آلوده بودن DNA آنها به نیرنگ، از خود نشان نمی دهند؟ چه کسانی این سطح از گستاخی را به آمریکایی ها اجازه دادند؟

وقتی می گویند مرگ بر آمریکا را کنار بگذاریم و فراموش کنیم: «آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو» آن وقت آمریکایی ها پُر رو می شوند و یک مقام رسمی در اقدامی عجیب همه ایرانیان را متهم به آلودگی ژنتیک و DNA به حقه بازی می کند: در واقع می گویند: «ایرانیان ایرانیان ننگ به نیرنگ شما» در حالی که ما واقعاً مردم آمریکا را دارای نیرنگ و مستحق مرگ ندانسته بودیم. ما مرگ دولت مستکبری را می خواهیم که بسیاری از مردم آمریکا هم از آن دل خوشی ندارند. بگذریم از میلیونها سرخ پوستی که مالک آمریکا بودند و آمریکایی ها مثل اسرائیل، آن ها را یا کشتند یا آواره کردند یا به بردگی گرفتند. آمریکا هویتی غصبی دارد؛ درست مثل اسرائیل.

آقای ظریف! ببین آمریکاییها چقدر علمی و ظریف به همه ملتت فحش دادند و تو سکوت کردی! آقای ظریف! اگر کیهان گفته بود DNA  برخی آدمهای حامی فتنه در دولت شما، آلوده به حقه بازی است، احتمالا شما غش می کردید و کارتان به بیمارستان می کشید، حالا چرا غش نمی کنید؟ حالا که DNA  حسن روحانی و خودت هم از سوی معتمدین امریکایی شما آلوده اعلام شده است.

آقای دکتر روحانی! نظرت درباره DNA حضرت زرتشت چیست؟ چه پاسخی به زرتشتیان و نیز مسلمانان در برابر این اتهام دارید؟ دست کم به وندی شرمن بگویید حضرت زرتشت را استثناء کند! اصلا آمریکایی ها به چه زبانی باید فحاشی کنند تا شما بدانید که از شیطان بزرگ خیری به شما نمی رسد؟

امیدتان در کشورداری به خداوند باشد نه شیطان بزرگ!