تمجید کوچک‌زاده از وزیر پیشنهادی علوم

مهدی کوچک‌زاده نماینده تهران در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی شبکه ایران درباره وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری، تصریح کرد: شناخت بنده از دکتر فرجی دانا مربوط به اوایل انقلاب و دوران حضور وی در دانشگاه شیراز است. وی با بیان این مطلب که بنده همزمان با حضور دکتر فرجی دانا در دانشگاه […]

مهدی کوچک‌زاده نماینده تهران در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی شبکه ایران درباره وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری، تصریح کرد: شناخت بنده از دکتر فرجی دانا مربوط به اوایل انقلاب و دوران حضور وی در دانشگاه شیراز است.

وی با بیان این مطلب که بنده همزمان با حضور دکتر فرجی دانا در دانشگاه شیراز، مشغول به تحصیل در این دانشگاه بودم، افزود: براساس شناختی که طی سی و چند سال گذشته از فرجی دانا دارم، معتقدم وی فردی متدین و با اخلاق است.

کوچک زاده با بیان این مطلب که در دوران تعطیلات انقلاب فرهنگی با دکتر فرجی دانا در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فارس مشغول فعالیت بودم، ادامه داد: دکتر فرجی دانا علاوه بر توجه به تقیدات دینی و اخلاقی، از برجستگی‌های علمی نیز برخوردار است، به اعتقاد من وی واجد شرایط احراز پست وزارت علوم است.

وی ادامه داد: براساس شناختی که از فرجی دانا دارم،‌از وی انتظار می رود در برنامه‌های خود، نحوه مقابله با تلاش‌های وسیع افراد و گروه‌های سیاسی برای سوءاستفاده از پتانسیل عظیم جوانان دانشجو در راستای کسب قدرت و منافع حزبی و جناحی را نیز اعلام کند.

نماینده تهران با بیان این مطلب که بدون شک دانشجو و دانشگاه به دلیل دارا بودن پتانسیل های عالی،همواره مورد طمع همه بدخواهان و دشمنان است، تصریح کرد: امیدواریم همان گونه که فرجی دانا دغدغه عدم وجود محدودیت‌های خاص در فضای دانشگاه ها رادارد، دغدغه عدم نفوذ و سوءاستفاده از گروه‌های دانشجویی در راستای مقاصد سیاست‌بازان را نیز داشته باشد.

وی با بیان این که دکتر فرجی دانا فردی عالم، منضبط و حلیم است، ادامه داد: به سهم خود تلاش خواهم کرد فضای مجلس را در راستای موافقت با دکتر فرجی دانا همراه سازم.