«امیرحسین» و «فاطمه»؛ بیشترین انتخاب میبدی‌ها برای نام فرزندانشان

وی افزود: نام فاطمه در هر یک از ماههای شش ماهه اول سال جاری رتبه نخست نام دختران را به خود اختصاص داده است که بیانگر ارادت ویژه مردم این شهرستان به بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) دارد

رئیس اداره ثبت احوال میبد در گفتگو با خبرنگار سایت “برج نیوز” گفت: درشش ماهه اول سالجاری در بین اسامی پسران نام  امیر حسین و دختران فاطمه صدر اسامی منتخب این شهرستان بوده است.

زارعی اظهار داشت با توجه به اسامی ثبت شده پسران و دختران در شهرستان میبد، طی شش ماهه اول سال جاری پنج نام اول پسران به ترتیب امیرحسین ،امیر علی،ابوالفضل ،امیرعباس ،علیرضا بوده که نشان از اعتقادات مذهبی مردم این شهرستان دارد.

وی افزود: نام فاطمه در هر یک از ماههای شش ماهه اول سال جاری رتبه نخست نام دختران را به خود اختصاص داده است که بیانگر ارادت ویژه مردم این شهرستان به بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) دارد .

زارعی با بیان اینکه حق فرزند بر پدر این است که برای او نام نیک انتخاب کند عنوان کرد: مردم در انتخاب نام جهت فرزندانشان نهایت دقت بعمل آورند ،به دلیل اینکه وقتی نامی انتخاب و در سامانه ثبت گردید به هیچ وجهی قابل تغییر نمی باشد .