نمایشگاه کاشی با حضور ۱۴۰ شرکت در یزد برپا می‌شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای تجاری بین المللی یزد گفت: هشتمین نمایشگاه کاشی ، سرامیک و چینی بهداشتی استان با حضور ۱۴۰ شرکت داخلی و خارجی فردا /پنجشنبه / آغاز می شود. مصطفی بوستانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نمایشگاه از پنجم تا هشتم آذر در نمایشگاه بین المللی یزد در […]

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای تجاری بین المللی یزد گفت: هشتمین نمایشگاه کاشی ، سرامیک و چینی بهداشتی استان با حضور ۱۴۰ شرکت داخلی و خارجی فردا /پنجشنبه / آغاز می شود.

مصطفی بوستانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نمایشگاه از پنجم تا هشتم آذر در نمایشگاه بین المللی یزد در قالب ۳۰۰ غرفه با حضور ۲۵ استان کشور از جمله آذربایجان غربی و شرقی ، قزوین ، تهران ، البرز ، اصفهان و قم برگزار می شود.
وی اظهار کرد: در این نمایشگاه شرکتهایی از کشورهای ایتالیا ، اسپانیا ، چین ، ترکیه ، آلمان و هند نیز حضور خواهند داشت .
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای تجاری بین المللی یزد اضافه کرد: در نمایشگاه یزد تولید کنندگان ماشین آلات ، قطعات ، مواد و صنایع مرتبط را عرضه می کنند .
بوستانی ادامه داد: ساعت بازدید از نمایشگاه از ۱۵تا ۲۱ است و انواع کاشی ، سرامیک ، چینی بهداشتی و سنگ از شرکتهای مختلف به نمایش گذاشته می شود.
استان یزد ۵۰ درصد مجموع تولید کاشی و سرامیک کشور را از آن خود کرده و رتبه نخست کشور را دارد و در این استان شهرستان میبد بیشترین تولیدات کاشی و سرامیک را دارد.