پرداخت حق‌انشعاب و هزینه‌لوله‌کشی گاز مددجویان ندوشن

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد گفت: هزینه حق انشعاب و لوله کشی گاز خانگی مددجویان بخش ندوشن توسط کمیته امداد پرداخت شد. به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد، “حسین زین الدینی” ضمن بیان این مطلب گفت: با توجه به اینکه گازرسانی به منطقه ندوشن در سال جاری انجام پذیرفته […]

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد گفت: هزینه حق انشعاب و لوله کشی گاز خانگی مددجویان بخش ندوشن توسط کمیته امداد پرداخت شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد، “حسین زین الدینی” ضمن بیان این مطلب گفت: با توجه به اینکه گازرسانی به منطقه ندوشن در سال جاری انجام پذیرفته است، این نهاد تمام تلاش خود را به کار گرفت تا مددجویان منطقه ندوشن در زمستان پیش رو از نعمت گاز برخوردار شوند.

“زین الدینی” در ادامه اضافه کرد: با پبگیریهای انجام شده، هزینه حق انشعاب گازخانگی ۱۶۲ خانوارمددجو با اعتباری بالغ بر۳۷۲ میلیون ریال و همچنین هزینه بخشی از لوله کشی گاز خانگی ۱۳۵ خانوار نیازمند نیز با اعتباری بالغ بر ۴۰۵ میلیون ریال توسط این نهاد پرداخت شد.

وی افزود: یکی از اقدامات مهم کمیته امداد در سالهای اخیر تاسیس مراکز نیکوکاری در محلات شهرستان بوده و از اسفندماه سال ۹۲ مرکز نیکوکاری ندوشن نیز جهت تسریع و خدمت رسانی بهتر به محرومان راه اندازی شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد، هدف از تاسیس مراکز نیکوکاری را توسعه روح انفاق و نیکوکاری در جامعه و کاهش نابرابریهای اجتماعی و مردمی شدن حمایتهای اجتماعی نیازمندان عنوان کرد و افزود: اگر مرکز نیکوکاری ندوشن شکل نمی گرفت، یقینا تامین گاز خانگی مددجویان نیز به این سرعت نمی توانست شکل بگیرد؛ فلذا با تلاش ها و پیگیریهای عوامل مردمی مرکز نیکوکاری و هماهنگی های صورت گرفته با این نهاد، باعث شد تا مددجویان این نهاد در بخش ندوشن از نعمت گاز خانگی برخوردار شوند.
زین الدینی در ادامه به فعالیتهای مرکز نیکوکاری ندوشن اشاره کرد و تصریح نمود: طی این مدت مبلغ ۱۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال وام اشتغال به ۱۰۶ نفر مددجو اعطاء و ۴۷۰ میلیون ریال وام کارگشایی نیز به ۲۴ نیازمند ندوشن پرداخت شده است.
وی، تامین کمک هزینه جهیزیه ۱۳ مددجوی تحت حمایت امداد به ارزش ۴۰۲ میلیون ریال، واگذاری یک باب منزل مسکونی به یک خانواده نیازمند به ارزش ۵۵۰ میلیون ریال و پرداخت ۳۹ میلیون ریال کمک هزینه درمان نیازمندان را از دیگر خدمات مرکز نیکوکاری ندوشن عنوان کرد و افزود: با همیاری بخشداری، شورای شهر و شهرداری ندوشن، دوقطعه زمین به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال جهت ساخت منزل مسکونی نیازمندان تهیه و در آینده نزدیک ساخت منازل مذکور آغاز خواهد شد.
گفتنی است: برگزاری کارگاههای آموزشی مختلف از قبیل خیاطی، امداد و نجات، بهداشت و درمان و … و همچنین برگزاری اردوی یک روزه درون استانی جهت ۵۰ نفر از سالمندان منطقه ندوشن و اعزام ۶۳ نفر از مددجویان به مشهد مقدس، از دیگر فعالیتهای مرکز نیکوکاری ندوشن بوده است.