خیانت به رنگ “یاهو”

احسان کریمی میبدی

  • احسان کریمی میبدی

در حالی که چند روز دیگر بزرگترین راهپیمایی جهان با حضور شیعیان عالم رقم خواهد شد و همه افراد و اقشاراز سراسرجهان خود را برای این راهپیمایی عظیم آماده می کنند. در این راه بسیاری از زائران حسینی(ع) سفرشان را از نجف آغاز و با پیمودن بیش از ۸۰ کیلومتر و عبور از ۱۴۵۲عمود خود را در روبروی حرم حضرت ابوالفضل العباس(ع) می بینند.

در این مسیر طولانی زائران میهمان مردمان مهمان نواز عراقی اند، مسیر پر از مهربانی، سرشار از آرامش وآسایش، آب و غذا واسکان رایگان است و دست گیری و مهمان نوازی فراوان، و همه لب ها ذکر نام حسین(ع) دارد وچشم ها مشتاق دیدن بین الحرمین است هر کسی با هر توانی که دارد می رود یکی مسیر را یک روزه و دیگری سه روزه، یکی با پای پیاده و دیگری که توان ندارد با ویلچر.

امسال به احتمال زیاد هوای کربلا درایام اربعین بارانی است و زائران باید آماده باران باشند و بسیاری از زائران برای تحقیق دراین مورد از سایت های معتبر و سرشناس استفاده می کنند که یکی از آنان سایت یاهوست اما یاهو برای آنان آب وهوای کربلا را نشان نمی دهد هر چه قدر جستجو کردم هوای های مختلف شهرهای جهان  که هیچ بسیاری از روستاهارا می دیدم اما کربلا نه!

به نظر می رسد یا هو بازهم همچون محتوای رسانه ایش به این شیعیان حسینی(ع) خیانت می کند!