فرماندار میبد: پویایی انقلاب در دهه چهارم انقلاب مرهون خون شهداست

همزمان با هفته بسیج فرماندارمیبد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولین در قالب ده اکیپ با خانواده‌های شهدا دیدار و از صبر و استقامت آن‌ها تجلیل کردند.

همزمان با هفته بسیج فرماندارمیبد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولین در قالب ده اکیپ با خانواده‌های شهدا دیدار و از صبر و استقامت آن‌ها تجلیل کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد با حضور در منزل خانواده شهیدان محمود برزگری، حسین دهقانی فیروزآبادی محمدتقی دهقانی فیروزآبادی و کمال دهقانی فیروزآبادی از صبر و پایدار پدر و مادر این شهدا تجلیل کرد و بابیان اینکه گرامی داشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست گفت: خانواده‌های شهدا ولی‌نعمت ما هستند و امیدواریم با درس گرفتن از آن‌ها راه شهدا را ادامه دهیم.

حسین فلاح افزود: شهدا با طی کردن مسیر شهادت نورانیت خاصی را به جامعه بخشیدند و امروز هم هرگاه از آرمان‌های امام و رهبری بخواهیم فاصله بگیریم آن‌ها توجه دارند.

وی با تأکید بر اینکه بسیج و شهدا نظر می‌کند به وجه الله گفت: بسیج و شهدای بسیجی کسانی بودند که یکدستشان در دست خدا و دست دیگرشان در دست مردم بود و پویایی انقلاب اسلامی در دهه چهارم انقلاب مرهون خون این شهداست.

نماینده ولی و فقیه در آموزشگاه رزم مقدماتی نبی اکرم میبد هم بابیان اینکه بسیج و شهدای بسیجی همه راه‌های سیر و سلوکی که گاهی با علم، گاهی باتقوا و گاهی هم با جهاد پیش می‌آید را میانبر قراردادند افزود: شهدا مسیر تقوا را در اولین روزهای حرکت خود مسیر علم را که به معنای بصیرت و نورانیت و شناخت امام و انقلاب بود با مجاهدت و در حد اعلا پیمودند.

حجت‌الاسلام کریم بیکی با اشاره به اینکه انقلاب‌های بزرگ دنیا بیش از دو دهه دوام نمی‌یابند به پویایی انقلاب اسلامی در دهه چهارم آن اشاره کرد و گفت: به فضل الهی انقلاب اسلامی هر چه پیش می‌رود پویاتر و سرعتش بیشتر می‌شود و حتی یک‌قدم هم عقب‌گرد نداشته است و این حرکتی است که شهدا به ما دادند.

بازدیدازخانواده شهدا(بسیج) (2) بازدیدازخانواده شهدا(بسیج) (3) بازدیدازخانواده شهدا(بسیج) (4) بازدیدازخانواده شهدا(بسیج) (5) بازدیدازخانواده شهدا(بسیج) (7)