جاده راه آهن میبد روشن می شود

مهندس محمدرضا صحتی در آیین گلنگ زنی پروژه تعریض و روشنایی جاده ایستگاه راه آهن میبد که با حضور فرماندار ، امام جمعه و مسئولین شهرستان میبد و برخی از مدیران استانی برگزار شد اظهارداشت : در این پروژه بالغ بر ۳۵۰۰ متر شبکه روشنایی کابلی ، سه دستگاه ترانسفورماتور به ظرفیت هرکدام ۲۵ کیلو […]

مهندس محمدرضا صحتی در آیین گلنگ زنی پروژه تعریض و روشنایی جاده ایستگاه راه آهن میبد که با حضور فرماندار ، امام جمعه و مسئولین شهرستان میبد و برخی از مدیران استانی برگزار شد اظهارداشت : در این پروژه بالغ بر ۳۵۰۰ متر شبکه روشنایی کابلی ، سه دستگاه ترانسفورماتور به ظرفیت هرکدام ۲۵ کیلو ولت آمپر به همراه احداث ۷۰۰ متر شبکه فشار متوسط در طرح اولیه پیش بینی شده است.
وی با اشاره به اینکه از مجموع شش میلیارد ریال هزینه کل پروژه ، ۴۰۰۰ میلیون ریال مربوط به برآورد طرح اولیه تامین روشنایی است افزود : پروژه عظیم روشنایی مسیر حدفاصل پل خورشید تا دانشگاه آزاد اسلامی میبد که در مردادماه سال جاری به عنوان طرح باغ شهر این شهرستان کلید خورده نیز با پیشرفت قابل قبول در حال اجرا است.
این مسئول تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار لازم ، پروژه تامین روشنایی جاده راه آهن میبد با استفاده از فناوری سبز لامپ های فوق کم مصرف با تلفات کم استفاده خواهد شد.
مهندس صحتی از پایان پروژه طرح روشنایی حدفاصل پارک غدیر تا حسن آباد میبد نیز خبر داد و خاطرنشان ساخت :در این پروژه ۱۳۰۰متر شبکه روشنایی کابلی و ۴۰ دستگاه پایه با هزینه ۱۷۰۰میلیون ریال احداث شده است.
این مسئول افزود : طرح تعریض و تامین روشنایی جاده راه آهن میبد با مشارکت مجموعه فرمانداری ، شهرداری ، شرکت توزیع نیروی برق ، بخشداری ، شرکت تعاونی دهیاری ها و اداره راه وشهرسازی انجام می شود.
پس از این مراسم مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق به همراه مدیر امور نواحی از مدیریت برق میبد و اشکذر نیز بازدید کرد.