کنایه‌های سنگین امام جمعه ابرگوه به معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد

در حاشیه مراسم تکریم و معارفه، امام جمعه ابرکوه خطاب به دکتر طالبی، گفت: آقای طالبی فقط جهت حضور در مراسمات تکریم و معارفه مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان ما، در ابرکوه حاضر می شوند. تنها بنده از بین مسئولین هنوز بر جای خود باقی هستم

به گزارش سرو ابرکوه؛ در پی تغییر مدیران دستگاه های اجرایی در دولت تدبیر و امید، قطار تغییرات با توقف در بین راه و با تاخیر چند ماهه بالاخره به بخشداری مرکزی شهرستان ابرکوه، رسید.

بعد از مدتی حرف و حدیث احمد آخوندی بخشدار مرکزی ابرکوه، آخرین مدیر دستگاه اجرایی دولت نهم و دهم، در شهرستان، طی مراسمی تکریم و محمد جواد آقایی به عنوان بخشدار جدید معرفی شدند.

در حاشیه مراسم تکریم و معارفه، حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه ابرکوه خطاب به دکتر طالبی معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد، گفت: آقای طالبی فقط جهت حضور در مراسمات تکریم و معارفه مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان ما، در ابرکوه حاضر می شوند.

حسینی همچنین ادامه داد: تنها بنده از بین مسئولین هنوز بر جای خود باقی هستم؛ در صورت صلاحدید کسی را جایگزین بنده کنید تا خیالتان راحت شود.

گفتنی است سخن امام جمعه ابرکوه دور از انتظار نبود. چراکه برکناری احمد آخوندی از سمت خود در حالی بود، که توانمندی های وی، بر هیچ یک از مسئولین و مردم شهرستان پوشیده نبود.

انتخاب بخشداری مرکزی ابرکوه، به عنوان بخشداری برتر در سطح استان طی سال های اخیر، توسط مسئولین رده بالای استان؛ بیانگر این واقعیت می باشد.

در حالی که خود مسئولین در این جلسه تاکید بر بهبود وضعیت اقتصاد و معیشت مردم و خصوصا روستاییان داشتند، پس چه تدابیر و اندیشه هایی در عزل و نصب های مدیران می تواند باشد، که این مهم را اجرایی کند؟