۱۰۰میلیون تومان جهت مرمت بیت آیت‌الله حائری(ره) میبد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد از تامین اعتبار مرمت خانه آیت‌الله حائری میبدی، مؤسس حوزه علمیه قم خبر داد. به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد، حمیدرضا نصیری‌زاده با بیان اینکه تکریم بزرگان دینی و ملی وظیفه مهم مسئولان به شمار می‌رود، اظهار داشت: آیت‌الله حائری خدمت بزرگی در راستای […]

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد از تامین اعتبار مرمت خانه آیت‌الله حائری میبدی، مؤسس حوزه علمیه قم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد، حمیدرضا نصیری‌زاده با بیان اینکه تکریم بزرگان دینی و ملی وظیفه مهم مسئولان به شمار می‌رود، اظهار داشت: آیت‌الله حائری خدمت بزرگی در راستای ترویج اسلام در کشور کرد و ترمیم بیت ایشان حداقل کاری است که سازمان مدیریت می‌تواند به منظور تکریم این شخصیت بزرگ انجام دهد.

وی در مورد تامین هزینه‌های مرمت خانه آیت‌الله حائری بیان کرد: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل مرمت این خانه یک میلیارد ریال است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد همچنین از فرماندار میبد به خاطر پیگیری مسائل شهرستان قدردانی کرد و بر توجه فرمانداران به ظرفیت‌های بودجه به منظور جذب اعتبارات ملی تاکید کرد.

به گزارش فارس، خانه آیت‌الله حائری در محله مهرجرد میبد با زیربنای ۲۵۰ مترمربع و با تغییر کاربری در حال مرمت و تبدیل به مرکز مطالعات فرهنگی و فعالیت‌های قرآنی است.