۳۴۰ میلیون تومان به نیازمندان بفروئیه میبد کمک شده

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد گفت: از ابتدای آغاز به کار مرکز نیکوکاری محله بفروئیه شهرستان میبد بیش از ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به نیازمندان این محله کمک شده است. حسین زین الدینی با بیان این مطلب اظهار داشت : در راستای استفاده از ظرفیت های خیرین و نیکوکاران در محلات، […]

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد گفت: از ابتدای آغاز به کار مرکز نیکوکاری محله بفروئیه شهرستان میبد بیش از ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به نیازمندان این محله کمک شده است.

حسین زین الدینی با بیان این مطلب اظهار داشت : در راستای استفاده از ظرفیت های خیرین و نیکوکاران در محلات، مراکز نیکوکاری با هدف ساماندهی شبکه های حمایتی و مردمی و رفع مشکلات مددجویان و نیازمندان با استفاده از امکانات و منابع محلی، مراکز نیکوکاری راه اندازی شد.

وی گفت: بالاترین کارکرد مراکز نیکوکاری ایجاد همبستگی های اجتماعی است.

زین الدینی اضافه کرد: استفاده از امکانات و منابع محلی، ترویج و تبلیغ سنت های حسنه اسلامی و جذب کمک های مردمی، تسهیل در ارائه خدمات به خانواده های تحت حمایت و نیازمندان و همچنین ارتباط با خیرین و نیکوکاران به منظور جذب مساعدت هایشان و توزیع در همان محل از دیگر اهداف راه اندازی مراکز نیکوکاری محله است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر ۱۷۶ امدادیار زن و ۱۰۶ امدادیار مرد بعنوان پل ارتباطی مرکز نیکوکاری و نیازمندان محله، نقش بسزایی در رسیدگی به محرومان ایفا می کنند، تصریح کرد: در مدت زمان فعالیت مرکز، یک هزار و ۵۳۵ نیازمند از خدمات این مرکز بهره مند شده اند.

حسین زین الدینی خاطرنشان کرد: مرکز نیکوکاری بفروئیه از شروع فعالیت خود تا تاکنون، بیش از ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال گردش مالی داشته و از این اعتبار جهت امور نیازمندان بفروئیه در زمینه کمک معیشت، جهیزیه، درمان، کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت و تعمیر مسکن محرومان هزینه گردیده است.

گفتنی است مرکز نیکوکاری محله بفروئیه میبد از مردادماه سال ۹۳ فعالیت خود را برای یاری رساندن به نیازمندان آغاز کرده است.