شورای اداری آموزش‌و‌پرورش ۴شهرستان درمیبد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد دراین جلسه “احمد شیرزاد” با اشاره به ضرورت همراهی و حمایت همه کارکنان آموزش و پرورش به ویژه  معلمان برای فراهم آوردن زمینه تعلیم وتربیت هرچه بهتر دانش آموزان گفت تیم کاری مدیرکل از همه فرهنگیان استان تشکیل شده است و همگی شما مشاوران […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد دراین جلسه “احمد شیرزاد” با اشاره به ضرورت همراهی و حمایت همه کارکنان آموزش و پرورش به ویژه  معلمان برای فراهم آوردن زمینه تعلیم وتربیت هرچه بهتر دانش آموزان گفت تیم کاری مدیرکل از همه فرهنگیان استان تشکیل شده است و همگی شما مشاوران مدیرکل هستید .

مدیرکل آموزش و پرورش استان توجه به کارائی و اثر بخشی برنامه ها را ضروری دانست و افزود : محصل ، معلم ، مدیر ،  مردم و کارکنان اداری از ارکان تاثیر گذار دربرنامه های آموزش و پرورش هستند .

وی کارکنان اداری را به رعایت اخلاق و قانون مداری توصیه کرد وافزود :زمانی بهترین بهره وری حاصل می شود که قانون و اخلاق را توامان  مد نظر داشته باشیم .

“شیرزاد” کارکنان را به رعایت حقوق عمومی ، عمل به شرح وظایف ، توجه به سیاست های دولت و وزارت آموزش وپرورش ، رعایت حق اولیاء و دانش آموزان سفارش نمود.

مدیرکل آموزش و پرورش یکی از دغدغه های اصلی خود را پیگیری مطالبات فرهنگیان ازجمله پاداش پایان خدمت بازنشستگان و حق التدریس معلمان عنوان کرد و گفت : پیگیری این موضوع مهمترین اولویت کاری آموزش وپرورش است و هرچندوضعیت دولت وکمبود منابع روند پرداخت این مطالبات را با مشکل روبرو ساخته است ولی مجموعه وزارت آموزش و شخص مقام عالی وزارت پیگیر این موضوع هستند.

ایشان بر لزوم حضور هرچه بیشتر کارکنان اداری در جمع معلمان تاکید کرد و خواهان  شرکت کارشناسان درشورای معلمان و توجه به شورای دانش آموزی مدارس شد.

درحاشیه این نشست”علی دهقان بهابادی”  معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان درمورد هدف از برگزاری جلسات شورای اداری مشترک گفت : درراستای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری مد ظله العالی و به منظور تعامل ، هماهنگی و همفکری بیشتر کارکنان اداری ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق ۱۴ گانه استان این جلسات به صورت ادواری درشهرستانهای همجوار برگزار می شود .

گفتنی است جلسات مشترک شورای اداری برای اولین بار به ابتکار معاونت پشتیبانی این اداره کل برگزار می شود.