سردار سلیمانی به عرصه نبرد بازگشت +عکس

پایگاه خبری “فارن پالیسی” وابسته به واشنگتن پست در گزارش خود نوشت: تصاویر تازه ای از سردار قاسم سلیمانی در کنار نظامیان کتائب سید الشهدا منتشر شده است.   بنابر این گزارش، این تصاویر در نزدیکی حرم حضرت زینب (س ) در دمشق انداخته شده است. در حالی که دیگر پایگاه های خبری محل عکس را در […]

پایگاه خبری “فارن پالیسی” وابسته به واشنگتن پست در گزارش خود نوشت: تصاویر تازه ای از سردار قاسم سلیمانی در کنار نظامیان کتائب سید الشهدا منتشر شده است.

 

بنابر این گزارش، این تصاویر در نزدیکی حرم حضرت زینب (س ) در دمشق انداخته شده است. در حالی که دیگر پایگاه های خبری محل عکس را در اطراف حلب عنوان کرده اند.

 

پایگاه خبری ” ال فور سیریا” که مخالف دولت و مردم سوریه است به تازگی تصاویر جدید دیگری از سردار قاسم سلیمانی منتشر و ادعا کرده است که فرمانده نیروی سپاه قدس بر سر مزار یکی از افسران فقید خود در حلب قرار دارد.

 

به ادعای فارن پالسی، ماه گذشته دست کم ۲۹ نیروی نظامی ایرانی در درگیری های سوریه کشته(شهید) شده اند.

 

این مجله در ادامه افزود: اگر تصاویر دریافتی جدید باشند، همزمان با گزارش روز سه شنبه مبنی بر شکست محاصره داعش توسط ارتش سوریه در فرودگاه “کویرس” در حلب است؛ دستاوردی که بزرگترین موفقیت سوریه از آغاز بمباران های هوایی جنگنده های روسیه تاکنون است.
منبع: میزان