مرضیه دباغ: اظهار نظرهای اخیر نعیمه اشراقی براساس هوا و هوس دنیوی است

امیدوارم با یک معذرت خواهی خشک وخالی نخواهند این کثافت کاری را ماست مالی کنند ، وبزرگان بیت حضرت امام رضوان الله علیه موضع منطقی وجدی بگیرند./ اینگونه سخن پراکنی‌ها توطئه علیه امام راحل است

دکتر صادق خرازی سفیر سابق ایران در سازمان ملل و از مشاوران سید محمد خاتمی با انتقاد شدید از اهانت نعیمه اشراقی به خانواده ای شهدا خواستار برخورد و موضع جدی موسسه تنظیم و نشر آثار امام در برابر این بی حرمتی شد. صادق خرازی به واسطه ازداواج فرزندش با فرزند زهرا اشراقی از بستگان سببی نعیمه اشراقی است.

متن کامل این یادداشت که در صفحه شخصی وی درج شده به این شرح است؛

  بنام خدای شهیدان هم حال جسمی من بهم ریخته و هم حال روحی ام !! جمعی از فرزندان شهیدان که پدران ایشان یاران ودوستان هم سنگر دوران دفاع مقدس بودند و گهگاه من را نیز عمو خطاب میکنند طی دو روز گذشته با من تماس گرفتند و خشم و دلخوری خود را از اهانت خانم نعیمه اشراقی بیان می کردند .

برخی بخاطر نسبت خانوادگی و برخی بخاطر ارتباطاتم ، با من تماس میگرفتند و به شدت از اهانت به ناموس شهیدان که ناموس ملت بزرگ ایران هستند ، گلایه میکردند. من نمی فهمم که چرا عده ایی اینگونه بی پروا برای محبوبیت خویش و مقبولیت خود ، حضرت امام را له میکنند و خانواده شهدا را به استهزاء می کشند ، فرزند یکی از شهیدان والا تبار این سرزمین میگفت اگر یکی از مردم عادی و یا حتی یکی از همین خانواده شهدا به امام و شهداء اهانت میکرد حتما چند سالی برایش حبس میبریدند ، من اگر چه علاقه ایی به حبس و زندان برای هیچ فردی با هر نظر ودیدگاهی ندارم ، ولی معتقدم نبایست به صرف بستگی به حضرت امام از روی امام عبور کنند و مرکز نشر و حفظ اثار امام بجای انکه دیده بان مردم باشد بایست دیده بان خود اعضای بیت باشد که با نام حضرت امام ره برای خود مشروعیت و با حرف های بی منطق و شبه روشنفکری ، برای خود محبوبیت خلق کنند .

این مرکز بایست نخست نسبت بخودی ها و رفتار وسکناتشان حساسیت نشان دهد و بعد به گروه های سیاسی !!! این اتفاق خیانت به امام ره جنایت علیه شهیدان و نامردی به بزرگ مردی است که همه مشروعیت احترام اعضای بیت معظم له ، از ان اوست . دوستان چرا هشت سال گرفتار شبه انقلابیون و شبه اصول گرایانی شدیم که فقط شعار دادند و رفتند ، هیچ میدانیم بی تفاوتی مان در دوران اصلاحات به ارزش ها و اصول امام باعث شد تا بدخواهان و فرصت طلبان از اصلاحات سوء استفاده کنند؟؟ امیدوارم با یک معذرت خواهی خشک وخالی نخواهند این کثافت کاری را ماست مالی کنند ، وبزرگان بیت حضرت امام رضوان الله علیه موضع منطقی وجدی بگیرند .

****

مرضیه دباغ با اشاره به سخن پراکنی‌های اخیر یکی از نزدیکان امام راحل گفت: اینگونه سخن پراکنی‌ها توطئه علیه امام راحل است و افرادی که این مطالب را به نقل از امام (ره) بازگو می‌کنند، هوا و هوس دنیوی بر آنها حاکم شده است.

به گزارش  بسیج جامعه زنان، مرضیه دباغ با اشاره به سخن پراکنی‌های اخیر یکی از نزدیکان امام راحل گفت: اینگونه سخن پراکنی‌هاتوطئه علیه امام راحل است و افرادی که این مطالب را به نقل از امام (ره) بازگو می‌کنند، انسان‌های درستی نیستند و هوا و هوس دنیوی و امور مادی بر آنها حاکم شده است.   وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در دو مراسم جداگانه برای پاسدارها سخنرانی کردند، گفت: امام خمینی (ره) در یکی از سخنرانی‌های خود در خصوص شأن و منزلت پاسدار و ثواب و اجرهایی که در جبهه ها می‌برند صحبت کردند و در همین مراسم بود که فرمودند ( کاش من هم پاسدار ) بودم.

دباغ ادامه داد: امام خمینی (ره) در مراسم دیگری که در جمع پاسداران صحبت می‌کردند در خصوص اهمیت و جایگاه ازدواج سخن می‌گفتند و به آنها پیشنهاد می‌دادند که همسران جوان شهدا را برای ازدواج انتخاب کنند؛ چرا که خود ازدواج اجر و ثواب دارد و با این کار ثواب آنها دو چندان می‌شد.

وی در خصوص مسئله اخیری که توسط یکی از افراد بیت امام خمینی(ره) پیش آمده است، گفت: این‌گونه اظهارنظرهای خارج از واقعیت در طول تاریخ در حق بزرگان نیز وجود داشته است.   دباغ با اشاره به سایر اسناد موجود در دست بیت امام خمینی (ره) عنوان کرد : چرا نزدیکان امام مبادرت به انعکاس سایر اسناد موجود در دستشان نمی کنند و اگر صادق هستند چرا نامه دختر امام (ره) به آقای هاشمی رفسنجانی را در دوره انتخابات دولت یازدهم در صفحات مجازی قرار نمی‌دهند.