اقدام مضحک اما تلخ دو هیئت حسینی در یکی از شهرستانهای استان

معلوم نیست در شرایطی که دسته گل‌های جوان این نظام یک به یک توسط مزدوران آمریکا و سعودی در خون خود می‌غلطند، چرا باید تصاویر فردی علم شود که راهش مورد تایید و تمجید دشمنان این خاک قرار می‌گیرد.

شنیده های خبرنگار ما حاکی از آن است که دو هیئت از یکی از شهرستانهای استان اقدام به نصب تصاویر یکی از سران فتنه ۸۸ نموده اند.

صرفنظر از انتظاری که از مسئولان شهرستان یادشده به خصوص شورای تامین برای جلوگیری از چنین اقدامات موهنی می‌رود طنز تلخی که در این اقدام به چشم می‌خورد آن است که بی‌بصیرتی، سران هیاتی را به جایی می‌رساند که در هیئت امام حسین(ع) تصاویر فردی را بالا می‌برند که یکی از بزرگترین نقاط تکیه و امید یزیدیان و شمرهای زمانه (آمریکا و اسرائیل) در جهت محو جمهوری اسلامی محسوب می‌شود و این فرد در جریان فتنه خیلی واضح و آشکار ماهیت خود را نشان داد.

با این روند، شاید نباید متعجب بود اگر سال آینده بر فراز برخی هیئات حسینی(؟!) تصاویری از اوباما و سوروس و ربع پهلوی و بازرگان و مصدق و تقی زاده را شاهد باشیم!

معلوم نیست در شرایطی که دسته گل‌های جوان این نظام یک به یک توسط مزدوران آمریکا و سعودی در خون خود می‌غلطند، چرا باید تصاویر فردی علم شود که راهش مورد تایید و تمجید دشمنان این خاک قرار می‌گیرد.

البته همانگونه که گفته شد این اقدام فقط توسط دو هیئت انجام گرفته و قاطبه هیئات شهرستان مذکور با هوشیاری و بصیرتی مثال زدنی، ادامه دهنده راه ولایت هستند.

img-20141116-wa0029 (1)