حسین؛ آبروی عشق

سرهنگ امیر فلاح

  • سرهنگ امیر فلاح/ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین(ع)

کشتی شکست خورده طوفان کربلا         در خاک و خون طپیده میدان کربلا

نگرفت دست دهر گلابی به غیر اشک           زآن گل که شد شکفته به بستان کربلا

از آب هم مضایقه کردند کوفیان            خوش داشتند حرمت مهمان کربلا

بودند دیو و دد همه سیراب و میمکید             خاتم ز قحط آب سلیمان کربلا

آه از دمی که لشگر اعدا نکرد شرم           کردند رو به خیمه سلطان کربلا

محرم آمد تا بغض‌ها غم‌انگیزترین و زیباترین بهانه‌های عشق را با قطره‌های اشک ببارند و بار دیگر سینه‌چاکان حضرت اباعبدالله حسین(ع) مظلومیت و تنهایی پسر مولود کعبه را بر سر و سینه بزنند.

ماه محرم فرصت مناسبی برای شناخت اهداف قیام امام حسین (ع) است چون در انگیزه الهی عاشورا غیر از خدا راه نداشت و سبب شد که اهداف عاشورا و قیام اباعبدالله‏ الحسین(ع)، اهدافی مطابق با فطرت و سرشت تغییر ناپذیر انسان صورت گیرد.

حسین آمد و عشق را آبرو بخشید و عباس با دستان بریده و لبان خشکیده با مشکی زخمی عشق را سیراب کرد ؛ زینب عشق را تداوم بخشید و آن را در گستره زمین و آسمان منتشر کرد تا از آن پس تمام عاشقان وامدار حماسه عاشورا باشند.کربلا قبله الهام عاشقان شد و عاشورا میعادگاهی برای آنان که می خواهند نماز عشق را در محرابی به بلندای تاریخ بپا دارند.

از آن روز زندگی معنا یافت که حسین (ع) بر کتیبه دل ها نقش بست و عاشورا این راز نهفته، مضمون تمام ناگفته ها شد و اکنون بحمدالله جمهوری اسلامی ایران به پرچمداری مقام عظمای ولایت فقیه، یگانه منادی حکومت صالحان و استقرار عدالت و امنیت جهانی زیر سایه حاکمیت الهی است و الگوی نظام اسلامی در این مسیر بی‌تردید نهضت خونبار عاشوراست.

اینجانب فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت آقا ابا عبدالله الحسین (ع) و هفتاد و دو تن از یاران فداکار و باوفای ایشان را تسلیت عرض نموده، عزت و سربلندی اسلام و مسلمین، سلامتی و سرافرازی همه خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بویژه رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (دامت ظله))را از ایزد منان مسئلت می نمایم.