صدرنشینی تیم فوتبال گردان امام حسین(ع) میبد

تیم گردان امام حسین(ع)میبد در دومین بازی خود در لیگ برتر امید استان یزد(فوتسال) موفق شد با نتیجه دو بر صفر میزبان خود سهیل اشکذر را از پیش رو بردارد و مقتدرانه با ۶ امتیاز در صدر جدول بایستد. تیم گردان امام حسین(ع)میبد از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کرد ودر همان دقائق اول […]

تیم گردان امام حسین(ع)میبد در دومین بازی خود در لیگ برتر امید استان یزد(فوتسال) موفق شد با نتیجه دو بر صفر میزبان خود سهیل اشکذر را از پیش رو بردارد و مقتدرانه با ۶ امتیاز در صدر جدول بایستد.

تیم گردان امام حسین(ع)میبد از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کرد ودر همان دقائق اول صاحب دو تک به تکی عالی شد که مهدی طهماسبی و مجیبد امامی موفق به گل کردن این موقعیت ها نشدند

در ادامه سیدعلیرضا امامی و دانیال سقاچی هر کدام در موقعیتهای جدگانه صاحب موقعیت تک به تک شدند که با تکل و خطای تیم مقابل از زدن گل باز ماندند.

بازی در جریان بود و دروازه بان تیم گردان، سیدمحمدرضا شاطرچی با زیرکی هر چه تمام تر و با پرتاب دست عالی موقعیت بسیار عالی سر زنی را برای حبیب سقاچی فراهم کرد که دروازه بان سهیل اشکذر با واکنش فوق العاده، ضربه ی سر قشنگ این بازیکن را روانه کرنر کرد.

در ادامه ی حملات تیم گردان امام حسین(ع)میبد برای رسیدن به گل،شماره ی هشت تیم گردان، وحیدنورزهی، در موقعیت تک به تک قرار گرفت که با ضربه چیپی قشنگ دروازه بان تیم سهیل را مات و مبهوت کرد ولی مدافع تیم سهیل با سر مانع از گل شدن این ضربه قشنگ شد.

در ثانیه های پایانی نیمه اول تیم گردان امام حسین(ع) میبد ۶ خطا شد و سهیل اشکذر از روی نقطه ی دوم پنالتی می تواننست اولین گل این بازی را رقم بزند که نشد.

لازم به ذکر است در کل نیمه اول بازی سهیل اشکذر به جز پنالتی دوم هیچ فرصت دیگری نداشت و بازی تماما دست تیم گردان امام حسین(ع)میبد بود.

در نیمه دوم باز گردان امام حسین(ع) میبد بود که با حفظ توپ کنترل بازی را در دست داشت و در دقیقه ی ۵ توسط مهدی امامی تواسنت اولین گل خود را به ثمر بزند.

در ادامه موقعیت های بسیار زیادی برای تیم گردان امام حسین(ع) به وجود آمد که با بی دقتی مهاجمان این تیم و زیرکی دروازه بان تیم سهیل اشکذر توپها گل نشد.

تیم سهیل اشکذر که نمی خواست امتیاز حساس این بازی را از دست بدهد ده دقیقه ی پایانی بازی را ۵ نفره بازی کرد تا شاید بتواند گلی به ثمر برساند وحتی توانست موقعیت های عالی را به وجود آورد که دروازه بان تیم گردان مانع از باز شدن دروازه شد.. در دقیقه های پایانی بود که سروش زارع شماره ۴ تیم گردان امام حسین(ع) میبد از فرصت بازی ۵ نفره و دروازه ی خالی تیم مقابل نهایت استفاده را کرد و در یک توپ ربایی عالی موفق شد دروازه سهیل را برای بار دوم باز کند و بازی با همین نتیجه به اتمام رسید.

لازم به ذکر است که گردان امام حسین(ع) میبد به دلیل مسافرت آقایان سیدحسین آبیاری و ابوالفضل میبدی،هیچ کدام از دروازه بان های خود را در اختیار نداشت و در این بازی بازیکن شماره ۹ تیم، سیدمحمدرضا شاطرچی ناچارا سنگر بان این تیم بود.

گردان امام حسین(ع) میبد در سومین بازی خود چهاشنبه هفته آینده رودر روی ایلیای میبد قرار می گیرد.

هم اکنون گردان امام حسین(ع)میبد با ۶ امتیاز در صدر قرار دارد و تیمهای ایلیای میبد و پردیس بافق با ۳ امتیاز در مکانهای دوم و سوم قرار دارند.