برگزاری جشن عاطفه‌ها در میبد در ۲۶ و ۲۷ شهریور

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد گفت:مراسم جشن عاطفه‌های امسال در روزهای ۲۶ و ۲۷ شهریور ماه برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی‌کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد، “زین الدینی” با اشاره به آمار پایگاههای جمع آوری هدایای مردمی‌اظهار کرد: دو مرکز نیکوکاری بفروئیه و ندوشن و ۳۱ پایگاه در سطح شهر، معابر، میادین، مساجد […]

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد گفت:مراسم جشن عاطفه‌های امسال در روزهای ۲۶ و ۲۷ شهریور ماه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی‌کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد، “زین الدینی” با اشاره به آمار پایگاههای جمع آوری هدایای مردمی‌اظهار کرد: دو مرکز نیکوکاری بفروئیه و ندوشن و ۳۱ پایگاه در سطح شهر، معابر، میادین، مساجد و مصلی‌های نمازجمعه(روزهای ۲۶ و ۲۷ شهریور ماه) آماده دریافت کمکهای مردمی‌هستند.

وی افزود: با توجه به تغییر زمان برگزاری جشن عاطفه‌ها از مهر به شهریور، روز چهارشنبه مورخ ۹۴/۰۷/۰۸ با هدف ترویج فرهنگ نوعدوستی، احسان و نیکوکاری و استفاده از ظرفیت دانش آموزی برای رفع نیاز دانش آموزان محروم، زنگ عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور در ۱۳۵ مدرسه شهرستان به صدا در می‌آید.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد در خصوص تعداد دانش آموزان تحت حمایت آن نهاد گفت: ۲۵۰ دانش آموز، تحت پوشش کمیته امداد شهرستان بوده و از هدایای جمع آوری شده در جشن عاطفه‌ها بهره مند خواهند شد.

زین الدینی از توزیع هدایای نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده، بلافاصله بعد از اتمام جشن عاطفه‌ها خبر داد و اذعان کرد: تلاش ما بر این است که هدایای مردمی‌پیش از بازگشایی مدارس بدست دانش آموزان نیازمند برسد.

گفتنی است در جشن عاطفه‌های سال گذشته مردم نوعدوست شهرستان بیش از ۹۳۰ میلیون ریال به صورت نقدی و غیر نقدی به دانش آموزان بی بضاعت کمک نمودند.