۷.۸میلیارد تومان هزینه پست ۶۳ کیلوولت میبد شده

مدیرعامل برق منطقه‌ای استان یزد با اشاره به اینکه بیشترین میزان صنایع استان یزد در شهرستان میبد قرار دارند، گفت: ۷.۸ میلیارد تومان اعتبار در پست ۶۳ کیلوولت میبد هزینه شد. به گزارش خبرگزاری تسینم از میبد، محمدحسین صباغ‌زادگان صبح امروز در مراسم افتتاح پست ۶۳ کیلوولت برق شهرستان میبد، در ارتباط با ویژگی‌ها و […]

مدیرعامل برق منطقه‌ای استان یزد با اشاره به اینکه بیشترین میزان صنایع استان یزد در شهرستان میبد قرار دارند، گفت: ۷.۸ میلیارد تومان اعتبار در پست ۶۳ کیلوولت میبد هزینه شد.

به گزارش خبرگزاری تسینم از میبد، محمدحسین صباغ‌زادگان صبح امروز در مراسم افتتاح پست ۶۳ کیلوولت برق شهرستان میبد، در ارتباط با ویژگی‌ها و ظرفیت‌های این پروژه اظهار داشت: برای طراحی و راه‌اندازی این پست در مجموع هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات برق منطقه‌ای و شرکت توزیع هزینه شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین صنعت استان در شهرستان میبد تمرکز یافته، تامین زیرساخت‌های لازم برای رشد صنعت استان و کاهش تلفات را از اهداف راه‌اندازی پست ۶۳ مگاولتی در میبد دانست.

صباغ‌زادگان با تاکید بر اینکه توسعه ظرفیت برق میبد به وسیله این پروژه زمینه ارائه خدمات بهتر به مشترکان خانگی و صنعتی میبد را فراهم می‌کند، افزود: این پست برق با استفاده از طرح اچ و بهره‌گیری از دو ترانسفورماتور ۴۰ مگاولت آمپری طراحی و راه‌اندازی شد.

مدیرعامل برق منطقه‌ای استان یزد افزود: یکی از شاخص‌های اصلی صنعت برق استان این است که بالای ۷۰ درصد برق برای صنعت مصرف می‌شود که در این میان شهرستان میبد با ۸۰ درصد مصرف برق در صنعت یکی از شهرستان‌های پیشتاز در این حوزه است.

وی با اشاره به اینکه سعی شده آمار خاموشی در استان یزد به حداقل ممکن و حتی صفر برسد، خاطرنشان کرد: ۴۷ هزار مشترک برق در استان یزد با پیک ۹۲ و هفت دهم مگاوات وجود دارد که از برق استان بهره می‌گیرند.