افتتاح نمادین چند پروژه در میبد به‌مناسبت هفته دولت

به گزارش خبرگزاری تسنیم از میبد، همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، جلسه شورای اداری شهرستان میبد با حضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار میبد و مدیران شهرستان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد. در حاشیه این جلسه ۶۹ پروژه عمرانی، صنعتی، کشاورزی و دامی، آموزشی و میراث فرهنگی شهرستان میبد با ۱۷۰ میلیارد ریال […]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از میبد، همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، جلسه شورای اداری شهرستان میبد با حضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار میبد و مدیران شهرستان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
در حاشیه این جلسه ۶۹ پروژه عمرانی، صنعتی، کشاورزی و دامی، آموزشی و میراث فرهنگی شهرستان میبد با ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار به صورت نمادین افتتاح شد.
گازرسانی به بخش ندوشن، احداث فاز اول پارک بانوان، پارک بانوان بفروئیه، اجرای شبکه توزیع گاز و ساخت ۳ ایستگاه بی‌تی‌اس، به‌سازی و آسفالت جاده‌های روستایی، فاز سوم روفوژ میانی خیابان امام و تکمیل روشنایی، مرمت و به‌سازی مراکز محلات مهرجرد و فیروزآباد، ساماندهی ورودی روستای مزرعه کلانتر، راه‌اندازی گیرنده دیجیتال در ندوشن و ساماندهی و پیاده‌رو‌سازی برخی مناطق ‌را بخشی از این پروژه‌ها بودند.
سیدمحمدرضا سیدحسینی معاون عمرانی استاندار یزد در حاشیه این جلسه با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دولت و هفته دولت اظهار داشت: همزمان با هفته دولت در بخش عمرانی ۲۹۲ پروژه با اعتبار یک هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال در سطح استان به بهر‌برداری می‌رسد که بخشی از آن با حضور خیران و بخش خصوصی بوده است.
سیدحسینی با بیان اینکه امروز هم ۶۹ پروژه به صورت نمادین در حاشیه شورای اداری میبد با ۱۷میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد، گفت: این پروژه‌ها در چند ماه گذشته به اتمام رسیده و خدمات‌رسانی آنها شروع شده بود.
وی با اشاره به تعداد زیاد پروژه‌های نیمه تمام گفت: تقریبا بیشتر این پروژه‌ها هیچگونه توجیه فنی و اقتصادی ندارد و آنچه که در این دو سال سعی کردیم به آن بپردازیم این بود که به نوعی این پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم.