فراخوان چهارمین‌دوره جشنواره‌فیلم مردمی عمار

چهارمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار در سه بخش مسابقه فیلم، ​مسابقه ​اقلام تبلیغی و مسابقه «فیلم ما» برگزار خواهد شد. مهلت ثبت نام در این دوره از جشنواره عمار تا انتهای آبان ماه جاری است. فیلم‌سازان و شرکت کنندگان می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره عمار به آدرس ammarfilm.ir ثبت نام و سپس آثار […]

چهارمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار در سه بخش مسابقه فیلم، ​مسابقه ​اقلام تبلیغی و مسابقه «فیلم ما» برگزار خواهد شد.

مهلت ثبت نام در این دوره از جشنواره عمار تا انتهای آبان ماه جاری است.

فیلم‌سازان و شرکت کنندگان می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره عمار به آدرس ammarfilm.ir ثبت نام و سپس آثار خود را برای دبیرخانه ارسال کنند.

بخش مسابقه فیلم این جشنواره چون سال‌های گذشته شامل موضوعات «تاریخ معاصر ایران»، «فتنه سال ۸۸»، «بیداری اسلامی و جهانی»، «نقد درون گفتمانی» و «جنگ نرم» است و بخش ویژه‌ای با نام «اقتصاد مقاومتی» به جشنواره افزوده شده است.

قالب‌های بخش مسابقه جشنواره نیز فیلم داستانی(کوتاه و بلند)، مستند (کوتاه و بلند)، پویانمایی، نماهنگ، فیلمنامه، برنامه تلویزیونی، مقاله و نقدهای سینمایی است.

اما در بخش مسابقه اقلام تبلیغی، برای نخستین بار  آثاری که در طول چهار دوره جشنواره مردمی فیلم عمار شرکت کرده‌اند، می توانند در این بخش در قالب های تیزر فیلم، پوستر فیلم و عکاسی فیلم شرکت کنند.

مسابقه «فیلم ما»، بخش دیگری است که به جشنواره عمار سال جاری افزوده شده  است. در این بخش فیلم‌های مبتدی تولید شده با دوربین‌های تصویربرداری و یا تلفن همراه می‌توانند شرکت کنند.

فرمت ارسال در این بخش آزاد است اما موضوعات بخش مسابقه «فیلم ما» شامل «شهید ما»، «مسجد ما»، «مدرسه ما»، «محله ما»، «نمازجمعه ما»، «۱۳ آبان ما» و «اکران مردمی ما» اعلام شده است.

جشنواره عمار همچنین در کنار فراخوان اصلی، در فراخوان اکران مردمی اعلام کرده است: برای چهارمین دوره از کسانی که علاقه‌مند به اکران هم‌زمان فیلم‌های جشنواره  هستند دعوت می‌شود تا در بخش اکران جشنواره ثبت‌نام کنند.

تاکنون فیلم‌های جشنواره عمار در محل‌های مختلفی مانند سینما، مسجد، مدرسه، دانشگاه، فرهنگسرا، خانه شهید، پارک، هیئت، پایگاه بسیج و …. اکران شده است.

چهارمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار، به مناسبت سالروز یوم الله ۹ دی، در دی ماه ۹۲ در تهران و نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود.