کمک ۲۰۰ میلیونی خیرمیبدی برای زمین چمن مصنوعی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد؛ حسین فلاح با تشریح حضور خیرین این شهرستان در عرصه‌های مختلف، آموزشی، مذهبی، بهداشت و درمان و مسائل اجتماعی به حرکت خیرین به سمت ایجاد فضاهای ورزشی در این شهرستان پرداخت. وی بابیان اینکه کمک در امر ورزش، اجرش کمتر از کمک به ساخت مساجد نیست تصریح کرد: یکی […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد؛ حسین فلاح با تشریح حضور خیرین این شهرستان در عرصه‌های مختلف، آموزشی، مذهبی، بهداشت و درمان و مسائل اجتماعی به حرکت خیرین به سمت ایجاد فضاهای ورزشی در این شهرستان پرداخت.

وی بابیان اینکه کمک در امر ورزش، اجرش کمتر از کمک به ساخت مساجد نیست تصریح کرد: یکی از آسیب‌هایی که امروز در جامعه ما وجود دارد ناهنجاری‌های اجتماعی و اعتیاد است که با تقویت زیرساخت‌های ورزشی و هدایت نسل نوجوان و جوان به سمت ورزش می‌توانیم با پدیده شوم اعتیاد مقابله کنیم.

فرماندارمیبد پس از رایزنی‌های فراوان در این دیدار با اظهار خرسندی گفت: به فضل الهی این دیدار به کمک ۲۰۰ میلیون تومانی حاج هدایت هدایتی به امر ورزش منجر شد.

فلاح گفت: ازآنجاکه محله ده آباد یکی از محلاتی است که ورزش فوتبال در آن از جایگاه خاصی برخورداراست و جمع زیادی از جوانان این محله در لیگ فوتبال شهرستان و استان صاحب جایگاه و مقام هستند قرار شد فضایی به مساحت حدود ۵۰۰ مترمربع از بافی مانده زمین مدرسه ۱۲ بهمن که بخشی از آن به توسعه جاده اختصاص‌یافته است چمن مصنوعی و در اختیار علاقه‌مندان به ورزش فوتسال در ده آباد قرار گیرد.

فرماندارمیبد با اشاره به اینکه خوشبختانه ورزش در محله ده آباد به‌ویژه ورزش فوتسال نهادینه‌شده است گفت: امیدواریم این حرکت خیری در عرصه ورزش در محلات دیگر میبد هم نهادینه شود چراکه همان‌طور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند: امر به‌روزش امربه‌معروف است و جامعه‌ای که ورزش و نشاط و سلامتی در آن حاکم شود جامعه روبه رشد و توسعه حرکت می‌کند.