یادواره شهدای وحدت در میبد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از میبد، یادواره شهدای وحدت بعد از ظهر دیروز به مناسبت عملیات مرصاد در آموزشگاه رزم مقدماتی سپاه نبی اکرم(ص) میبد و در جمع فراگیران اهل تسنن برگزار شد. احمد خوانسار از راویان دفاع مقدس در این یادواره با تشریح عملیات غرور آفرین مرصاد اظهار داشت: صدام که در تعدادی از […]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از میبد، یادواره شهدای وحدت بعد از ظهر دیروز به مناسبت عملیات مرصاد در آموزشگاه رزم مقدماتی سپاه نبی اکرم(ص) میبد و در جمع فراگیران اهل تسنن برگزار شد.
احمد خوانسار از راویان دفاع مقدس در این یادواره با تشریح عملیات غرور آفرین مرصاد اظهار داشت: صدام که در تعدادی از عملیات‌های خود در خرداد و تیر سال ۶۷ به پیروزی دست یافته بود، سرمست از این موفقیت‌ها پیش از تشدید پذیرش آتش بس، حمله جدیدی را از طریق منافقین به خاک ایران برنامه‌ریزی کرد، اما حضور مقتدرانه سپاه و ارتش و جانفشانی نیروهای بسیجی به فرماندهی شهید صیاد شیرازی و حماقت دشمن، پیروزی رزمندگان اسلام را در این عملیات رقم زد.
وی با بیان اینکه خداوند برتری را برای ما در مقابل دشمنان مقرر کرده، افزود: دشمنان نظام و انقلاب و منافقین سرمست از اراده غلبه بر ایران در یک ستون از مرزها گذشتند در حالی که ارتش و سپاه مقتدر ما توانستند در یک عملیات غافلگیرانه، تمام ادوات و خودروهای زرهی آنها را نابود و آنها را در یک آتشی از جهنم به هلاکت برسانند.
خوانسار با اشاره به این پیروزی رزمندگان اسلام گفت: در این عملیات، ۴ هزار و ۸۰۰ نفر از منافقین کشته و زخمی شدند و ۱۲۰ دستگاه تانک، ۴۰۰ نفربر و ۹۰ قبضه خمپاره‌انداز از دشمن به غنیمت گرفته شد.